Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:10:18 GMT

طعنه مورینیو به داور در شبکه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۰۲۴۵

طعنه مورینیو به داور در شبکه‌های اجتماعی

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با انتشار پستی پس از پیروزی تیمش، بار دیگر به عملکرد داور بازی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رم و اودینزه شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تک گل تامی آبراهام در نیمه اول به سود شاگردان مورینیو به پایان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال خوشحالی بازیکنان رم از کسب سه امتیاز این بازی با کارت قرمزی که داور به لورنزو پلگرینی نشان داد نیمه تمام ماند. این بازیکن یک کارت زرد دریافت کرده بود و در دقیقه 89 بازی پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا دربی شهر رم برابر لاتزیو که روز یکشنبه برگزار خواهد شد را از دست بدهد.

این در حالی است که این بازیکن 25 ساله در طول این فصل موفق شده بود در هشت بازی در تمامی رقابت‌ها شش گل زده و دو پاس گل ارسال کند و یکی از بهترین بازیکنان رم باشد. به همین دلیل غیبت او در دربی روز یکشنبه باعث ناراحتی مورینیو شده است.

 

 

سرمربی پرتغالی در کنفرانس خبری پس از بازی اعتراض خود را به تصمیم داور ابراز کرده و مدعی شد که مدیران رم باید درخواست تجدیدنظر در محرومیت بازیکن تیم‌شان را ارائه دهند چرا که صحنه خطای صورت گرفته به هیچ وجه مستحق دریافت کارت زرد دوم به نظر نمی‌رسید. اما این پایان ماجرا نبود.

ژوزه مورینیو پس از کنفرانس خبری نیز با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به تصمیم داور اعتراض کرده و با طعنه نوشت:« بازی پس از تجربه یک شکست هرگز آسان نیست و پیروزی در این بازی حس بسیار خوبی دارد، حتی اگر مردی بخواهد خودش را به عنوان شخصیت اول داستان جا بزند.»

ژوزه مورینیو (سرمربی) آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. رم با این سه امتیاز ارزشمند، ۵۸ امتیازی شد و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داشت.

رم در ۱۳ بازی تحت هدایت ده روسی در‌ سری آ به ۲۹ امتیاز رسیده است. (۹ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت) امتیازات او با ۷ بازی کمتر نسبت به مورینیو در فصل جاری سری آ برابر شد. رمی ها با مورینیو در ۲۰ بازی سری آ فقط ۲۹ امتیاز دشت کرده بودند. به نقل از رمانیوز، ده روسی در این مورد گفت:

این مقایسه ها، آخرین چیزی است که توجه من را جلب می کند. آنچه اهمیت داشت، بازگشت رم به کورس سهمیه بود. به نظرم نقش مربی در بازی امروز بسیار ناچیز بود. وقتی ۲۰ دقیقه بازی در پیش دارید، این بازیکنان هستند که نتیجه را رقم می زنند. رم با مورینیو هم مقابل اودینزه برنده می شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود