Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: به گفته حضرت امام خمینی(ره)دفاع مقدس بسیار ارزشمند است و برای مقاومت در ۸ سال دفاع مقدس حتی برای یک لحظه پشیمان نیستیم چرا که کشورهای دوست و دشمن خود را شناختیم و توانستیم روی پای خود مقاومت کنیم و این حرکت موجب پر برکت شدن ریشه‌های انقلاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم از ۸ سال دفاع مقدس مقدس بعنوان یک گنج یاد کرد و توشه‌ای برای نیازهای همه‌جانبه نام برده‌اند.

مومنی با اشاره به درس‌هایی که ملت ایران از ۸ سال جنگ تحمیلی گرفت، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در جنگ تحمیلی وجود داشت و رزمندگان بر اساس فرهنگ عاشورایی در راه خدمت از این آب و خاک پاک و مقدس خالصانه دفاع کردند.

وی در ادامه اذعان داشت: سپاه پاسداران بعنوان یک نهاد انقلابی مردمی وظیفه ذاتی زنده نگهداشتن نام شهیدان و دفاع مقدس را برعهده دارد برنامه‌های ویژه‌ای برای هفته دفاع مقدس در قروه اجرا می‌کند.

مومنی افزود: تا پایان هفته دفاع مقدس ۱۳۳ برنامه در قروه برگزار می‌شود که قدردانی از خانواده شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، برگزاری یادواره شهیدان، و تجلیل از جانبازان و آزادگان از جمله این برنامه‌هاست.

وی همچنین گفت: دیدار با ائمه جمعه و اعلام بیعت با آرمان‌های انقلاب و تجدید پیمان با رهبری، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از ایثارگران، گشت‌های محله‌محور، تببین فرهنگ عاشورای در مدارس، تجلیل از بانوان محجبه و ده‌ها برنامه فرهنگی دیگر تا پایان هفته دفاع مقدس در قروه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه جهادی در مناطق روستایی قروه در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: علاوه بر اعزام دام‌پزشکان و پزشکان به مناطق روستایی قروه و برگزاری میز خدمت برای مردم، خدمات پزشکی رایگان توسط پزشکان جهادگر به مناطق طرح هدف ارائه خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه یکی دیگر از برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در قروه را استمرار اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب شناسایی بیماران کرونایی و مراقبت از آنها است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس فرهنگ امام خمینی سپاه پاسداران مومنی 133 برنامه هفته دفاع مقدس در قروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود