Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرز خسروی به صورت رفت و برگشت به روی زائران بسته است و برگشت زمینی تنها از طریق مرز مهران امکان پذیر است.

به گزارش مشرق، حسین خوش اقبال، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه، امروز، جمعه ۲ مهر اظهار داشت: بنابر تصمیمات صورت گرفته، برگشت زائران اربعین حسینی بصورت زمینی فقط از مرز مهران امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/ آیا زمینی می‌توان به عراق رفت؟

وی افزود: تمامی مرزهای استان کرمانشاه جهت تردد زائران اربعین حسینی بسته است و درخواست داریم زائران عزیز به هیچ عنوان به مرزها مراجعه نکنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در پایان گفت: تا این لحظه هیچ گونه برنامه ای جهت بازگشت زمینی زائران از مرزهای استان کرمانشاه ابلاغ نشده است و درصورت هرگونه دستورالعمل جدید، اطلاع رسانی خواهد شد اما تا آن زمان زائران عزیز در مسیر رفت و برگشت به هیچ عنوان به مرزهای استان کرمانشاه مراجعه نکنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان مرز خسروی کرمانشاه زائران اربعین زائران اربعین حسینیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم

مهدی خسروی بنجار ضمن اشاره به اعلام آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان، بیان کرد: عملیات بازگشت زائران حج عمره در ساعت ۱۳و۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه   با ۲۵۶ عمره گذار و چهار خدمه در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام خواهد شد.

وی تعداد کاروانهای این پرواز را سه کاروان شامل دو کاروان از سیستان و بلوچستان و یک کاروان از خراسان جنوبی اعلام کرد و گفت: عمره گذاران پس از بازگشت از حج عمره و غربالگری سلامتشان توسط پرسنل مرکز بهداشت، انجام امور گمرکی و گذرنامه و تحویل بار می‌توانند فرودگاه راه ترک کنند.

خسروی از استقبال کنندگان درخواست کرد با توجه به همزمانی این پرواز با سایر پروازهای رفت و برگشت داخلی، از حضور و تجمع در داخل فرودگاه خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات و تجهیزات و خدمات لازم زیرساختی، امنیتی و مراقبتی، پذیرایی و غیره برای خدمات دهی بهتر به عمره گذاران و استقبال کننده‌هایشان درنظر گرفته شده و راه خروج مجزایی نیز ویژه آنها پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد