Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان فرهاد مجیدی به احتمال زیاد از این به بعد تمرینات خود را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد

زمین تمرین جدید استقلالی ها مشخص شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، بعد از اینکه مجموعه ورزشی انقلاب به قرارداد خود با تیم استقلال پایان داد روز گذشته اعضای این تیم با تمای های کادر فنی مجوز یک جلسه تمرین در این مجموعه را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه استقلال طی روزهای گذشته مکاتباتی را با مدیران دو مجموعه تهرانسر و آزادی انجام دادند که در نهایت زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد تمرینات آبی پوشان در این زمین برگزار شود.

البته استقلال برای تمرین روز شنبه(فردا) همچنان با چالش موجه است چون فرهاد مجیدی اعلام کرد تمرین این تیم ساعت 11 در این زمین برگزار شود اما مسئولان ورزشگاه آزادی این زمین را ساعت 11 به فولاد خوزستان که در تهران اردو زده اجاره داده اند و به همین دلیل ممکن است استقلالی ها فردا هم برای زمین تمرین مشکلاتی داشته باشند.

باد دید آیا ساعت تمرین فردای استقلال که پیش از این 11 اعلام شده بود تغییر می کند یا آبی پوشان دوباره با مشکل مواجه می شوند؟

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! علی دایی و علی کریمی هر 5 رای هفته را مال خود کردند / نتایج تیم منتخب قرن (25) کارت زرد به لوکاس پاکتا به دلیل اقدام به دریبل رنگین کمانی در دیدار لیون مقابل تروا / فیلم هامس رودریگز: به قطر آمده ام تا پیشرفت کنم نویدکیا: بازی دوستانه با پرسپولیس به کم شدن تنش‌ ها کمک می‌ کند بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و نهم؛ دو تیم متحول شده در یک دربی نوروزی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان استقلال، به تازگی تصویری همراه با دخترش مانلی، در یک باشگاه ورزشی منتشر کرده است.

حسینی اخیرا به دلیل ماجرای جیمی‌جامپ و مصاحبه‌اش به پرداخت مجموعا 330 میلیون تومان و یک جلسه محرومیت از همراهی استقلال محکوم شده است. به همین خاطر او در بازی با تراکتور نمی‌تواند درون دروازه استقلال قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه