Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه بیلد در گزارشی حضور مهدوی کیا در تیم ملی را بررسی کرده.

به گزارش برنا؛ مهدی مهدوی کیا چندی پیش به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد و این مسئله سوژه گزارشی از نشریه بیلد شده است.

بیلد نوشته: «مهدی مهدوی کیا مرد سال ۲۰۰۳ فوتبال آسیا حالا در کشور خودش مسئولیت بسیار مهمی دارد و آن هم رساندن تیم امید ایران به بازیهای المپیک پاریس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او که در تیم های پایه هامبورگ تجربه مربیگری دارد و با آکادمی کیا توانسته کار و تجربه و سرمایه گذاری زیادی را در زمینه استعدادیابی در فوتبال ایران انجام دهد، او امیدوار است بتواند در رساندن تیم امید ایران به المپیک موثر باشد.»

گفتنی است در دیگر قسمت‌های گزارش به سوابق مهدوی‌کیا در فوتبال آلمان اشاره شده.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهدوی کیا فوتبال آسیا ایران المپیک سرمایه گذاری فوتبال ایران آلمان ایران مهدی مهدوی کیا تیم ملی امید بیلد مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دومین قسمت «داستان شفافیت»، روایتی است از رد شدن کلیات شفافیت آراء در مجلس و نگرانی برخی نمایندگان از مطرح شدن آن؛ تا روزی که مجلس، نسخه جدیدی برای شفافیت پیچید.

ابراهیم اسدی بیدمشکی گزارش می‌دهد: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

     

دیگر خبرها

  • راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)