Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:57:07 GMT

برخورد قطارباربری با عابر پیاده حادثه ساز شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۱۱۴۷

برخورد قطارباربری با عابر پیاده حادثه ساز شد

محمد جمشیدی، سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در ساعت ۱۱ صبح امروز طی تماسی با سامانه ۱۲۵، از برخورد قطار با عابر اطلاع می‌داد که سریعاً نیروهای عملیاتی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با یک دستگاه خودرو و ۳ نیرو عملیاتی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول با اشاره به اینکه فرد مذکور یک مرد ۳۷ ساله بوده است، ادامه داد: پس از حضور نیروها در محل حادثه مشاهده شد که متأسفانه به علت شدت برخورد، مصدوم دچار آسیب‌های شدید شده بود و علائم حیاتی هم در وی وجود نداشت.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری کرج ضمن تأکید بر اینکه ساکنین و رهگذران از این منطقه باید نهایت ایمنی را رعایت کنند تا دچار حادثه نشوند، افزود: متوفی تحویل عوامل اورژانس شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: قطار کرج حادثه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود