Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پاتاوه حجت الاسلام سیادت ظهر امروز جمعه دوم مهرماه 1400 در خطبه های نماز این هفته که در مصلای امام هادی علیه السلام اقامه شد به موضوع تقوا و درمان دردهای جامعه توسط امامین حسنین علیهما السلام و از لسان مبارک امام علی (ع )اشاره و بیان داشت: تقوا داروی دردهای جسمی، روحی و معنوی شما می‌باشد، زیرا محرمات و گناهان باعث بیماری های جسمی و معنوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پاتاوه در خطبه سیاسی نماز با اشاره به اینکه هیچ دینی و مذهبی به اندازه دین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری در خصوص علم و معنویت تاکید ننموده به هفته بازگشایی دانشگاه ها، حوزه های علمیه و مدارس  و آغاز سال تحصیلی جدید به سخنان امام خمینی(رض) گریزی زد و اظهار داشت: اگر علم در یک قلب فاسد وارد شد در یک مغز فاسد از جهت اخلاق وارد شد ضررش بیشتر از نادانی است نادانی فقدان یک امر بزرگ است، دانش بدون اخلاق و معنویت بشر را به هلاکت می‌رساند.

خطیب جمعه پاتاوه از منظر قرآن کریم و انبیاء عظام و حضرات معصومین علیهم السلام اخلاق، تهذیب نفس را مقدم بر علم دانست و افزود: علم و معنویت به منزله دو بال پرواز و کمال انسان است علم همراه با معنویت برای بشریت مفید خواهد بود، دین جلوی علم را نمی گیرد بلکه به پیشرفت علم و دانش کمک می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی منطقه پاتاوه با گرامیداشت 20 صفر اربعین حسینی راهپیمایی اربعین را تجلی همدلی برای ظهور عنوان و تصریح کرد: راهپیمایی اربعین، تجلی همدلی وفادارانه برای ظهور حضرت امام مهدی (عج) و تمدن سازی و الگوی ایثار شیعیان آن حضرت است.

حجت الاسلام سیادت در بخش دوم خطبه سیاسی نماز اقدام مهم و راهبردی مجلس شورای اسلامی، دولت انقلابی و قوه قضائیه برای کاهش فساد اقتصادی را یادآور شد و گفت: در چهارشنبه گذشته نمایندگان مجلس با رای قاطع طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را تصویب کردند.

وی گفت: دولت انقلابی و ولایی آیت‌الله رئیسی در مدت یک ماه به اندازه یکسال دولت روحانی تحول اقتصادی، سیاسی، بهداشتی اجتماعی، اقدام و ایجاد کردند.

سیادت اقدامات سه گانه سه قوه را برشمرد و بیان کرد: حذف امضاهای طلایی-برگ سبز خودرو و سند مالکیت محسوب می‌شود بعلاوه انتشار صورتحساب شرکت های دولتی،گام بزرگ در راه شفافیت و فسادزایی  است لذا هر سه اقدام مهم موانع تولید و اشتغال را از بین می برد.

امام جمعه در فراز پایانی خطبه‌ها به پیامدهای بزرگ جهانی نابودی تروریست‌های مزدور آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست در کردستان عراق گریزی زد و عنوان کرد: دفاع پیش دستانه، راهبرد ایران انقلابی در مقابله با تروریست ها توسط نیروهای مسلح ویژه سپاه پاسداران سرافراز که در دفاع مشروع یکی از مفاهیم نسبتآ جدیدی است.

سیادت افزود: هشدار به آمریکا و رژیم صهیونیستی که باید با مزدوران خود از منطقه اخراج شوند و به حول و قوه الهی افول و شکست همه جانبه آنها قطعی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی دولت روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • دو توصیه کوتاه از امام صادق علیه‌السلام
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی