Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@02:45:56 GMT

لذت خرید محصولات بادی در دنیای اینتکس

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۱۱۸۱

لذت خرید محصولات بادی در دنیای اینتکس

برای خرید محصولات بادی از جمله تشک‌ بادی، استخر بادی و تخت بادی می‌توانید به فروشگاه‌ دنیای اینتکس مراجعه کنید

به گزارش برنا، تشک بادی، از محصولات جدید خواب است که از جنس پلاستیک pvc ساخته شده است و دارای مقاومت و انعطاف خوبی در برابر وزن انسان است. تشک‌های معمولی و پشمی هر چند راحت هستند اما وزن بالایی دارند و جای زیادی را می‌گیرند و بعد از مدتی استفاده، علاوه بر اینکه نیاز به شستشوی ملافه‌ تشک هست باید داخل تشک که معمولاً پشم است نیز شسته و باز شوند تا انعطاف‌پذیریشان برگردد؛ اما تشک بادی با باد پر می‌شود بنابراین وزن سبکی دارند و وقتی خالی باشد، جای خیلی کمی می‌گیرد؛ این مزیت باعث جابجایی راحت آن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشک‌ بادی در اندازه‌های استاندارد با توجه به سنین مختلف ساخته شده‌اند و دارای شکل‌ها و مدل‌های مختلف هستند. به عنوان نمونه تشک‌های نوزادان در اندازه کوچک و دارای لبه طراحی شده‌اند تا نوزاد در هنگام خواب به زمین نیفتد و چون خیلی نرم و لطیف هستند بدن نوزادان کوفته نمی‌شوند و به راحتی می‌خوابند؛ تشک‌های بزرگسالان در اندازه‌ی بزرگ‌تر هستند که مدل تک نفری و دونفری هم دارند. تشک‌های دونفری هم اندازه بزرگ‌تری دارد هم مقاومت و انعطاف بیشتری را نسبت به تشک تک نفری تحمل می‌کند. بعضی از مدل‌های تشک بادی دارای بالش‌های استاندارد بادی هستند که نیاز به استفاده از بالش مجزا را حذف کرده است.

تشک‌های بادی دارای رویه‌ی موجی شکل هستند که علاوه بر زیبایی باعث می‌شود، فشار کمتری به مفاصل وارد شود. این رویه‌های موجی شکل دارای دو مدل موازی و مشبک است که مدل مشبک برای افراد مسن و افرادی که دچار کمردرد و درد مفاصل هستند بسیار مفید و کاربردی است.

افرادی که اهل سفر هستند با استفاده از تشک بادی می‌توانند زیر کیسه خواب خود قرار دهند تا از رطوبت و سرما زمین اذیت نشوند و در طول روز با انرژی بیشتر از گردش خود لذت برند.

تشک‌ بادی چون از جنس لاستیک تهیه شده‌اند ضد آب هستند و می‌توانید روی آب آرام استخر قرار دهید و روی آب دراز بکشید.

تخت بادی

اگر از آن دسته افرادی هستید که مدام نیاز به اسباب‌کشی دارید یا فضای کمی برای یک تخت معمولی دارید بهترین گزینه استفاده از تخت بادی یا تخت ‌خواب بادی است. تخت‌های معمولی از جنس چوب یا فلز هستند که وزن بسیار بالایی دارند و هنگام جابجایی به علت حجم بالا معمولا آسیب می‌بینند. از طرفی بعد مدتی استفاده هنگام جابجا شدن در خواب، فنر‌های تشک تخت یا بدنه تخت جیر، جیر می‌کنند و اگر فرد حساس به صدا باشید؛ نیاز به تعویض تخت دارید. اما این تخت با هوا پر شده و هنگام جابجایی می‌توانید به آسانی باد آن را خالی کنید و به حجم یک پتو مسافرتی تبدیل کرده و به راحتی جابجا کنید و دیگر فنری برای جیرجیر کردن ندارد.

تخت بادی از جنس لاستیک pvc و دو یا سه لایه‌اند و لایه‌ها به صورت مشبک هستند تا جریان هوا در همه جای تخت یکنواخت باشد. این محصول دارای رویه‌ی مواج از جنس مخمل است. رویه‌های مواج دارای مزایایی از قبیل کاهش فشار وارده به مفاصل، بهبود گردش خون و کاهش تعریق در هنگام خواب می‌باشد.

تخت‌های بادی در اندازه‌های مختلف به صورت تک نفری و دونفری ساخته می‌شود. این تخت‌ها معمولا دارای پمپ خودکار برقی هستند که به بدنه تخت وصل شده است وبا اتصال به برق این امکان را فراهم می‌سازد که با روشن کردن آن درعرض چند ثانیه تخت را باد کنید و هنگام جمع کردن باد تخت را خالی کند؛ اما بعضی از مدل‌ها بدون پمپ هستند که در صورت تمایل باید پمپ برقی مجزا یا پمپ دستی تهیه کنید.

تخت بادی را می‌توان با خود به سفر برد و در صورت حساس بودن به تمیزی وسایل خواب یا کم بودن تعداد امکانات خواب در هتل، مسافرخانه یا ویلایی که گرفته‌اید راه‌اندازی کنید و روی تخت خودتان بخوابید.

بعضی از افراد نگران عمر کوتاه و سوراخ شدن تخت بادی هستند. باید به این افراد گفت این تخت‌ها چون از pvc ساخته شده‌اند مقاومت و انعطاف بالایی دارند اما در صورت برخورد شدید با اجسام تیز امکان دارد آسیب ببینند که در این صورت اگر محصول را از شرکت معتبری خریداری کرده باشید می‌توانید از شرکت چسب‌های مناسب تعمیر را تهیه و تخت را به حالت اول برگردانید و همچنان از مزایای این تخت‌ها استفاده کنید.

استخر بادی

یکی از تفریحات مخصوص تابستان، شنا و آب بازی در حیاط یا باغ شخصی است. از ملزومات این تفریح داشتن استخر آب است؛ استخر‌های پیش‌ساخته‌ی فایبرگلاس قیمت بالایی دارند و از طرفی در فصول سرد سال که غیر‌قابل استفاده هستند نیاز به تمیزکردن برگ‌ها و زباله‌ها دارند. استخر بادی این معایب را ندارد می‌تواند در زمان مورد نیاز آن را راه بیندازید و در مواقعی که استفاده نمی‌کنید آن را جمع کنید؛ البته قیمت این استخر‌ها از استخر پیش‌ ساخته کمتر است.

استخر بادی در اندازه و شکل‌های مختلف برای رده‌های سنی مختلف ساخته شده‌اند اما معمولا استخر‌های سایز بزرگ در بازار به سختی پیدا می‌شوند و باید از نمایندگی‌های معتبر آن‌ها را تهیه کنید. استخر‌های بزرگ و استخر‌های عمیق دارای تعداد لایه‌های بیشتری هستند تا بتوانند حجم و وزن آب بیشتری را تحمل کنند. استخر‌های کودک دارای تنوع بیشتری از استخر‌های بزرگسالان هستند و در مدل‌های مختلف از جمله مدل سرسره دار، مدل قلعه، مدل دایره‌ای و...تولید می‌شوند که مدل سرسره دار طرفداران بیشتری دارد. برای ایمنی بیشتر کودکان، کف استخر بادی کودک نیز به صورت مشبک است که با باد پر می‌شود تا در صورت شیطنت و پریدن، کودکان با یک سطح نرم برخورد کنند و آسیب نبینند؛ بعضی از مدل‌ها نیز دارای دسته‌هایی هستند تا کودکان با گرفتن آن‌ها تعادل خود را حفظ کنند.

استخر‌های بادی کوچک را شاید بتوان با فوت کردن، پر کرد اما استخر‌های بزرگ نیاز به پمپ دارند‌. پمپ‌ها دارای دو نوع دستی و برقی هستند که پمپ برقی سرعت و قیمت بالاتری دارد.

جنس استخر بادی معمولا از لاستیک pvc است که مقاوم در برابر ضربه و برخورد است و برای اینکه استخر بتواند وزن و فشار ناشی از آب را تحمل کند از چندین لایه روی هم ساخته شده است. این لایه‌ها باید با پرس به صورت دقیق بهم وصل شوند تا آب از درز بین لایه‌ها خارج نشود. در صورت سوراخ شدن استخر در اثر ضربه و برخورد با اجسام تیز می‌توانید با مراجعه به شرکت سازنده و استفاده از خدمات پس از فروش نسبت به تعمیر آن اقدام کنید البته می‌توانید در خانه با استفاده از برچسب‌ها و چسب‌های مخصوص آن را تعمیر کنید.

برای خرید هریک از محصولات فوق می‌توانید به فروشگاه‌ دنیای اینتکس مراجعه کنید و به صورت اینترنتی با در نظر گرفتن ویژگی‌های مطلوب، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید تا در کمترین زمان از طریق پست به دستتان برسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استخر بادی تشک بادی خرید محصولات بادی اینتکس تخت بادی بالایی دارند استخر بادی ساخته شده استخر ها تشک بادی تخت بادی لایه ها شده اند ی بزرگ تخت ها مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • استخر‌هایی که جان می‌گیرند
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • حواشی دنیای فوتبال
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • قارچ خور در دنیای واقعی! (فیلم)