Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زاکانی گفت: شهرداری همه ظرفیت‌های خود را بنا شد که به میدان بیاورد. از بخش حمل و نقل گرفته تا آتش نشانی و شرکت شهر سالم و غیره همه یکپارچه می‌خواهند رنگ و بوی خدمت و مواجه با این بیماری را به خود بگیرند .

به گزارش برنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مراسم آغا زبه کار مرکز واکسیناسیون کرونا که شامل ۱۶ مرکز ثابت خودرویی و ۱۰ ون تجهیز شده جهت خدمت‌رسانی سیار به اقشار آسیب دیده اجتماعی گفت: انقلاب سه منشا قدرت دین، رهبری دینی و مردم را نمایان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی در پرتو دین و رهبری امام ره و حضور گسترده مردم این انقلاب به پیروزی رسید چشم‌هایی را خیره، دلهایی را امیدوار و ذهن‌هایی را نگران کرد.

 

او افزود: کسانی خیره شدند که باور نمی‌کردند دیگر عصری برای معنویت و میدان داری مردم در عرصه جهان به ظهور برسد. کسانی امیدوار شدند که در پرتو حق خواهی خود تلاش می‌کردند اما هیچگاه به ذهن و دلشان خطور نمی‌کرد که ملتی با تمسک بر دین توان چیرگی بر استبداد داخل و استکبار جهانی را داشته باشند.

 

زاکانی اضافه کرد: ذهن‌هایی نگران شد و کسانی که از طریق ارتزاق از داشته‌های دیگران برای خود امکاناتی را فراهم کرده بودند نگران شدند. امروز در آستانه اربعین حسینی باز این سه ویژگی است که اربعین ساز است. هم مکتب ناب اسلام، هم لبیک گویی به سید الشهدا و هم حضور گسترده مردم از نقاط مختلف جهان به ویژه عراق و ایران.

شهردار تهران گفت: اربعین حرکت حق خواهان و نهضتی آخر الزمانی است که امیدها و نگرانی‌هایی را به دنبال داشته است؛ امید جبهه حق و نگرانی کسانی که دشمن ملت‌ها هستند.

او با بیان اینکه با همه وجود اربعین را پاس می‌داریم اضافه کرد: به عنوان یک جامانده از طریق سید الشهدا و حرکت به سمت آن ادای دین خود را با لبیک به آن و خدمت به مردم جبران خواهیم کرد.

زاکانی گفت: هفته دفاع مقدس نیز تجلی این سه ویژگی است و اگر مکتب اسلام نبود، اگر دل و قلب رزمندگان به سمت قبله آمال شهیدان و سید الشهدا نبود، جنگ جور دیگری رقم می‌خورد. اگر رهبری امام در هشت سال دفاع مقدس و میدان داری او را از عناصر موثر در دفاع مقدس حذف کنید حتما جنگ با شکست مفتضحانه و تجزیه ایران و سقوط انقلاب به پایان می‌رسید.

شهردار تهران تاکید کرد: راهی نداریم جز با تمسک به اسلام و پیروی از رهبری و حضور در میدان مردم بتوانیم از قله‌های مختلف یکی پس از دیگری عبور کنیم و خود را به قله نهایی که تحویل پرچم انقلاب به دستان صاحب حقیقت است برسیم.

او اضافه کرد: در عرصه نبرد با بیماری کرونا که روزانه ده‌ها هزار نفر را در سراسر جهان به کام مرگ می‌کشد و صدمات بزرگی را به جامعه جهانی و به ملت ما تهمیل کرده است چیزی نیست که یک روزه پرونده آن بشته شود و باید با او زیست کنیم و او را مهار و زمین گیر کنیم.

زاکانی گفت: کاری که با شدت بسیار بالایی با حضور کادر درمان در ماه‌های بعد از شروع کرونا تا امروز رقم خورد و کادر درمان و بهداشتی ما ظرفیت بزرگی از خدمت را به نمایش گذاشت نیاز به تکمیل دارد و نیاز به یک حضور جدی و فعالانه همه مراکز دارای ظرفیت در خدمت‌گذاری به ملت دارد که شهرداری یکی از این مراکز است.

شهردار تهران گفت: تا امروز تلاش شهرداری معطوف به کمک به دیگران و ارائه خدمات بود و با موفقیت این کار را کرد. طی ماه‌های گذشته خدمات شایسته‌ای توسط شهرداری در نهایت گمنانی در طبق اخلاص گذاشته شد که قابل تقدیر است.

او گفت: شهرداری همه ظرفیت‌های خود را بنا شد که به میدان بیاورد. از بخش حمل و نقل گرفته تا آتش نشانی و شرکت شهر سالم و غیره همه یکپارچه می‌خواهند رنگ و بوی خدمت و مواجه با این بیماری را به خود بگیرند و فراتر از تزریق واکسن تلاش می‌کنیم با تکمیل ظرفیت‌هایی که در ستاد مواجه با بیماری کرونا در شهرداری راه اندازی شد، تلاش ما معطوف به این باشد که با توسعه واکسیناسیون شروع و آنرا به سمتی که با فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و نقش آفرینی شهرداری و ارائه سطح بالایی از خدمات اجتماعی این بیماری را مهار کنیم.

شهردار تهران ابراز امیدواری کرد با توسعه این خدمات شهرداری بتواند وعده تبدیل شدن به نهاد خدمت گذار اجتماعی را در عمل محقق کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار تهران واکسیناسیون انقلاب دین حضور گسترده مردم جهان ذهن استکبار جهانی عراق دفاع مقدس قلب جنگ هشت سال دفاع مقدس ایران مرگ جامعه زمین درمان شهرداری بخش حمل و نقل آتش نشانی شهردار تهران زاکانی کرونا شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان جی مسدود خواهد شد

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به ادامه شاخه غربی پروژه یادگار امام گفت: برای اجرای این پروژه در صورت موافقت شورای تامین استان "میدان جی" برای اجرای پروژه انسداد خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در جریان دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در گزارشی به وضعیت شاخه غربی پروژه یادگار امام اشاره و اظهار کرد:‌ اجرای این طرح اثر بسیاری را بر مناطق جنوبی و جنوب غربی پایتخت خواهد داشت.

وی افزود:‌ این پروژه در بخش پادگان جی و اراضی مربوط به آموزش و پرورش رفع معارض شده و در اختیار شهرداری قرار گرفته و توافقات نهایی با وزارت دفاع و ارتش انجام شده و در حال حاضر 70 درصد اراضی در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته است.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در ارتباط با ادامه شاخه غربی یادگار امام خاطرنشان کرد: قرار بر این است که انسداد میدان جی در شورای تامین استان تهران مطرح شود و امیدواریم هفته آینده مجوز انسداد این مسیر صادر شود. البته مشکلاتی برای تردد شهروندان ایجاد می‌شود اما درخواست همکاری داریم و ما تلاش داریم که در سه شیفت کاری این بخش پروژه را پیش ببریم.

عملیات اجرایی اصلاح هندسی در بزرگراه یادگار امام(ره)

حق‌بین با اشاره به اینکه 40 درصد پروژه یادگار امام در میدان جی قرار گرفته است، اضافه کرد: شاید ناچار باشیم پس از تصویب در کمیسیون، برخی درختان را جابجا کنیم البته بنا بر برآوردهای صورت گرفته در قالب طرح، 7 هکتار از فضای پیرامونی میدان جی و میدان فتح فضای سبز کاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در میدان فتح در 3 سطح اجرا خواهد شد تصریح کرد: یک تونل 350 متری در پروژه پیش‌بینی شده و برای اینکه بتوانیم از معارضین عبور کنیم سعی خواهیم کرد شرایط را با تاسیسات موجود منطبق کنیم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: پیش‌بینی ما بر این است که بخشی از این پروژه ترافیک قابل توجه از میدان فتح را برطرف کند و در 6 ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم. البته پروژه یک باره افتتاح نخواهد شد و به تدریج مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. و چنانچه در شورای تامین به انسداد میدان جی رای داده نشود، کار ابتر خواهد ماند. امیدواریم با همراهی پلیس و اطلاع‌رسانی در این خصوص پروژه اجرایی شود.

وی در خصوص نهضت تامین پارکینگ در سطح شهر تهران گفت: این کار در کلان جزو ماموریت‌های فنی عمرانی نیست اما توافقنامه‌ای با مجموعه سازمان حمل و نقل و ترافیک به امضا رسیده تا پروژه‌هایی توسط معاونت فنی عمرانی اجرا شود.

حق‌بین افزود: 6 پروژه طراحی شده است که ان‌شاءالله نخستین پروژه در شهرداری منطقه 15 تحت عنوان پارکینگ مینابی افتتاح می‌شود و در ادامه در محله جوادیه و ... به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در ارتباط با وضعیت اجرای پروژه زیرگذر میدان سپاه تصریح کرد: این پروژه از غرب به شمال میدان سپاه طراحی شده و در حال واگذاری کارگاه به پیمانکار هستیم و به محض واگذاری کارگاه فرآیند اجرای پروژه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان