Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سیلاوی، فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از پایانه مرزی چذابه و با اعلام مسدود بودن کامل این پایانه گفت: براساس تصمیم دولت عراق و قوانین اجرایی از سوی آن‌ها، امکان حضور در این کشور برای راهپیمایی اربعین حسینی و زیارت عتبات عالیات وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه نیرو‌های نظامی، انتظامی و حفاظتی به صورت لایه‌ای و از ورودی دشت آزادگان در منطقه حضور دارند و از نزدیک شدن مردم به پایانه بین المللی چذابه جلوگیری می‌کنند، افزود: از عاشقان امام حسین (ع) خواهشمندیم به این مرز مراجعه نکنند، زیرا امکان خروج از کشور تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

سیلاوی بیان کرد: افرادی که طی روز‌های اخیر به این پایانه مرزی کرده بودند و اصرار بر رفتن به عراق را داشتند، پس از توجیه و اقناع، به شهر‌ها و استان‌های خود بازگشتند.

فرماندار دشت آزادگان اظهار داشت: هیچ امکانات خدماتی و رفاهی درمرز وجود ندارد و از هموطنان خواهشمندیم که فقط از طریق مرز هوایی برای عزیمت به کشور عراق اقدام کنند، ضمن اینکه دولت عراق نیز بیش از ۲۰۰ نفر از افرادی که به صورت غیرمجاز وارد این کشور شده اند را به کشورمان عودت داده اند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرز چذابه اربعین حسینی اربعین 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات