Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم انلاین آذربایجان شرقی ،  موسی خلیل الهی در مراسم تجلیل از خیران ستاد دیه آذربایجان شرقی، افزود: اعطای این مبلغ با توجه به اوضاع فعلی اقتصادی در کشور و در شرایط کرونایی جامعه، حرکتی ارزشمند است. 

وی هدف از مجازات، فلسفه زندان و متعاقب آن تلاش برای آزادی زندانی از زندان را اصلاح و تربیت مجرم و بازاجتماعی کردن فرد اعلام کرد و اظهار داشت: با زندانی شدن سرپرست خانواده، خانواده وی آسیب می بیند و در نتیجه این آسیب ها به صورت غیرمستقیم به بطن جامعه وارد شده و گسنرش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: زندانیان جرایم غیرعمد و مالی، جدای از سایر مجرمان هستند بنابراین ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند به همت رییس وقت سازمان زندان‌ها شهید سیداسدالله لاجوردی در سال ۱۳۶۹ بنیان نهاده شد تا از ظرفیت خیرین در راستای آزادی این زندانیان در کنار تامین ضرر و زیان شاکیان استفاده شود.

خلیل الهی، ادامه داد: زندانیان جرایم خشن و کسانی که هنجارهای جامعه را برهم زده و امنیت جامعه را مخدوش کرده و در بین مردم، احساس ناامنی ایجاد می کنند بنابراین باید تا اصلاح کامل و پایان مدت حبس در زندان بمانند و آیینه عبرتی برای سایرین باشند.

وی همچنین با اشاره به مشکلاتی که برای واحدهای تولیدی استان پیش آمده است، یادآوری کرد: دادگستری استان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولید و صنعتی به کار گرفته است و کماکان از افزایش تولید حمایت می کند.
رسول تقی پور، مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی نیز با ارایه گزارشی از عملکرد ستاد ارایه استان گفت: آزادی زندانی به صورت روزانه انجام می شود و این امر به همت خیران محقق شده است.
در این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی از خیرین ستاد دیه آذربایجان شرقی بعمل آمد.


  



منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تبریز ستاد دیه جرایم غیر عمد آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

غلامعلی محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد