Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@13:12:50 GMT

آخرین وضعیت واکسیناسیون سربازان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۲۲۱۸

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح آخرین وضعیت واکسیناسیون سربازان را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: هفته سوم شهریورماه بود که اعلام شد تمامی سربازان در برابر کرونا واکسینه خواهند شد. این خبر را امیر غلامرضا رحیمی پور اعلام کرده و گفته بود: با پیگیری‌های انجام شده واکسیناسیون سربازان حاضر در مراکز حساس و دارای ریسک بالای ابتلا به کرونا از مدت‌ها قبل انجام شده و ۴۰ هزار نفر از سربازان دُز اول و دوم واکسن خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برابر برنامه‌ریزی‌ها و واکسن تامین شده، تمامی سربازان نیرو‌های مسلح در تمامی یگان‌ها و رده‌ها نیز تا پایان شهریورماه واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

با پایان شهریورماه سرانجام وعده مطرح شده را از رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح پیگیری کردیم. رحیمی پور دراین باره گفت: همانطور که وعده داده بودیم، خوشبختانه با تامین واکسن برای تمامی سربازان، عمده سربازان واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز برنامه‌ریزی‌ها برای تزریق دُز دوم واکسن کرونا به سربازان انجام شده و فرآیند تزریق دُز دوم آغاز شده است.

در همین زمینه: واکسیناسیون بی‌وقفه

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: واکسن کرونا سربازان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واکسن کرونا سربازان واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس امروز جمعه ایده امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه را در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین رد کرد.

به گزارش ایسنا، اوایل این هفته، ماکرون در مصاحبه‌ای با اکونومیست گفت که در صورت درخواست کی‌یف، امکان اعزام نیرو به اوکراین را رد نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور فرانسه افزود: بسیاری از کشورهای اروپایی رویکرد فرانسه در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین را درک کرده و با آن موافقت کرده‌اند.

در همین حال کامرون در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: من سربازان ناتو را در کشور [اوکراین] نخواهم داشت، زیرا فکر می‌کنم این می‌تواند تشدید خطرناکی در وخامت اوضاع باشد.

این دیپلمات ارشد افزود که فکر نمی‌کند درست باشد که «سربازان ناتو سربازان روسی را بکشند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد
  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند