Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:31:05 GMT

فرانسه ضربه سنگینی از آمریکاخورد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۲۲۲۳

فرانسه ضربه سنگینی از آمریکاخورد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فهرج گفت: نشانه‌های مومن پنج چیز است: نماز پنجاه و یک رکعت (واجب و نافله در طول شبانه روز) زیارت اربعین حضرت سیدالشهداء علیه السلام ، انگشتر در دست راست کردن،  پیشانی برخاک گذاردن،  بلند گفتن بسم الله الرحمن الرحیم در نماز‌های جهریه (صبح، مغرب و عشاء) که توصیه شده رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: باتوجه به تصمیم رژیم سعودی برای راه اندازی شبکه آذربایجان اینترنشنال مشخص شده که این رژیم براساس دستورالعمل اتاق فکر‌های غربی صهیونیستی تلاش می‌کند تا ابعاد شرارات‌های خود در حوزه نرم را گسترش داده  است.

او گفت: آنها منطقه غرب آسیا را که امید است با اخراج تروریست‌های غربی و انسجام کشور‌های منطقه رنگ و بوی آرامش را ببیند باز هم درگیر تنش‌های ساختگی جدید کنند اگر چه از عربستان از این عملیات رسانه‌ای خود نیز چندان بهره‌ای نخواهد برد، اما هوشیاری رسانه‌های ایرانی به ویژه اهالی رسانه و اصحاب قلم  انقلابی به ویژه در مناطق آذری زبان و ترک نشین ایران که پیشانی بلند دفاع از ایران عزیز است باید با هوشیاری بیشتر و رصد اقدامات پیش روی دشمن برای مواجهه هوشمندانه و مدبرانه با این موج رسانه‌ای آماده باشند.

آقا ملایی گفت: وزیر خارجه فرانسه آن را خنجر آمریکا از پشت به خود نامید مکرون که برای تحقق منافع آمریکا در هرجای جهان به ویژه غرب آسیا اکثراً در نقش پلیس بد ظاهر می‌شد این بار ضربه سنگینی را از آمریکا خورد وداستان عبرت آموز دل بستن به آمریکا و عواقب آن بار دیگر تکرار شد.

خطیب جمعه فهرج تصریح کرد: خنجری که آمریکا به فرانسه زد نشان داد حاکمان کاخ سفید پای منافعشان که به میان بیاید به متحد دیرینه خود نیز (که حداقل در ایدئولوژی لیبرالی، تقابل با چین و روسیه و جلوگیری از نفوذ ایران در غرب آسیا با آن نوعی اشتراک نظر داشت) رحم نخواهند کرد چه برسد به این که عده‌ای خوش خیال در ایران گمان کنند می‌شود با آن‌ها به تفاهم و همکاری بر مبنای منافع مشترک رسید

حجت الاسلام آقاملایی به بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در دیدار با قهرمانان المپیک و پارالمپیک اشاره کرد که فرمودند" من توصیه ام به جوان‌ها این است، شما همان قدری که برای علم کار می‌کنید برای دل و معنویت خودتان هم کار کنید".

او تصریح کرد: بیاناتی تخصصی با دقت‌های فنی و هوشمندانه که به ابعاد این مقوله مهم اجتماعی و جوان پسند پرداخت و نشان از اشراف ایشان در موضوع ورزش داشت.

او افزود: در سخنان ولی امر مسلمین جهان از ارزش‌های زیر در میدان ورزش تجلیل شده است، اهمیت این تحلیل بدان جهت است که ورزش یک میدان صدور فرهنگ و عرصه دیپلماسی فرهنگی است، توجه به سجده شکر پس از پیروزی، توجه به اقامه نماز در کنار صحنه، توجه به حجاب و حجاب چادر بعنوان نماد هویت زن مسلمان ایرانی، توجه به نامگذاری کاروان به نام سردار دل‌هاکه اهمیت زیادی دارد.

خطیب جمعه فهرج اظهار کرد: دربیانات رهبر انقلاب آمده،  توجه به اهدای مدال به برخی از شهدای بزرگ ایران، احترام به مادر شهید بابایی (محمد بابایی که از پدری ایرانی و مادری ژاپنی) توسط تیم ملی والیبال نشسته، استفاده از چفیه به عنوان نماد جهاد و ایثار و شهادت، توجه به ارزش‌های پهلوانی (در آغوش گرفتن حریف، دستگیری از حریف و همراهی با او)، تجلیل از روی صحنه نیامدن ورزشکاران در جدال با ورزشکاران رژیم جعلی و نقش الگویی آن برای ورزشکاران دیگر کشور‌ها به ویژه کشور‌های اسلامی، تقبیح ورزشکاران اجاره‌ای که بر خلاف هویت و ملیت خود اقدام کرده اند، تحسین استفاده برخی از کشور‌ها - حتی اروپایی - از برند ایرانی در پوشش و البسه و تن پوش‌های ورزشی، توجه به ورزش‌های ایرانی مانند چوگان که خاستگاهش ایران بوده است.

امام جمعه شهرستان فهرج گفت: فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت به ویژه به فرهنگیان گرانقدر، و دانش آموزان شهرستان و به همه‌ رهپویان طریق علم و معنویت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و همچنین ایام بزرگداشت دفاع مقدس را که یادآور ایثارگری ها، فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس است، گرامی داشته و به روح والا و پر فتوح امام راحل و تمامی شهدای گرانقدر بالاخص سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی درود می فرستیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه فرانسه کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی گفت: ویژه برنامه «ایرانی پهلوان» با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در میدان تاریخی امام (ره) برگزار شد.

محسن رویگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه ایرانی پهلوان به‌مناسبت گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در میدان تاریخی امام (ره) و با حضور بیش از ۱۲۰۰ ورزشکار برگزار و با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان اصفهان روبه‌رو شد.

وی افزود: در ویژه‌برنامه ایرانی پهلوان تلاش بر این بود تا وجه پهلوانی ورزشکاران اصفهان در یک مکان تاریخی و پر مخاطب به نمایش گذاشته شود که این تلاش‌های بی‌وقفه با تلاش همکارانم در هیئت‌های ورزشی مثمر ثمر واقع شد.

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی با اشاره به هدف برگزاری ویژه‌برنامه پهلوان ایرانی گفت: با توجه به هم‌زمانی گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و هفته فرهنگی اصفهان، سعی بر این شد تا رشته‌های ورزشی‌ای که ریشه تاریخی و فرهنگی اصفهان را در بطن خود جا داده‌اند، در منظر عموم به نمایش گذاشته شوند تا شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان این شهر، به تاریخچه عظیم ورزشی شهر اصفهان پی ببرند و بتوان نهال شجاعت، انسانیت و میهن‌پرستی که اصلی‌ترین خصلت پهلوان است را در قلب آن‌ها نهادینه کرد.

رویگری با اشاره به دستاورد ویژه‌برنامه ایرانی پهلوان و ایجاد فضایی شاد در میدان تاریخی (ره) بیان کرد: در زمان برگزاری این ویژه‌برنامه، شور و حال بسیار شادی فضای میدان تاریخی امام (ره) را پر کرده بود، همچنین حضور پیشکسوتان و قهرمانان رشته‌های ورزشی نیز موجب ایجاد انگیزه رشادت و پهلوانی در نوجوانان شد.

وی با اشاره به تنوع رویدادها و برنامه‌های ورزشی در نکوداشت هفته فرهنگی اصفهان و روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای تصریح کرد: ویژه‌برنامه پیران گود، مسابقات مینی‌گلف و رویداد پیاده‌روی سحرخیزان اصفهان از جمله سایر برنامه‌های معاونت فرهنگی، ورزشی شهرداری است که شهروندان اصفهانی برای دستیابی به زمان و مکان دقیق این برنامه‌ها و رویدادهای دیگر، می‌توانند با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://shahrvt@ از اخبار مطلع شوند.

کد خبر 748810

دیگر خبرها

  • کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • پهپاد کشاورزی ایرانی مورد توجه بازدیدکنندگان خارجی ایران اکسپو
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • همایش نمایش اسب‌های اصیل ایرانی در دستگرد برخوار
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»