Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه یکی از نیازمندی های مهم در بطن خانواده و جامعه است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه لنده تصریح کرد: یکی از مهمترین علت های نابهنجاری ها در جامعه آسیب دیدن گوهره حیا در جامعه است و همین امر نیز باعث بی بندوباری می شود.

وی تاکیدکرد: دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی برکات ارزشمندی را به همراه داشته است که مهترین دستاورد گام اول انقلاب بود و در گام دوم نیز باید با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس نسبت به اجرایی کردن گام دوم انقلاب گام های اساسی برداریم.

محمودی اصل گفت: تحریف دفاع مقدس نشان از دست های پشت پرده ای است که می خواهند کار بزرگ رزمندگان اسلام را کوچک بشمارند و حتی کاری کنند که جانفشانی ها را نیز خیانت معرفی کنند.

وی گفت: خنثی کردن تجربیات رزمندگان برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب یک نمونه از تحریف هایی است که دشمنان دنبال می کنند که یک نمونه آن بحث چگونگی آغاز جنگ ایران و عراق است و با طرح همین شبهات به دنبال اجرایی کردن مقاصد شوم خود هستند.

امام جمعه لنده گفت: در فرهنگ تشیع شهادت طلبی به عنوان یک فرهنگ و روحیه مهم محسوب می شود که دشمنان همواره به دنبال تحریف این مساله هستند که هوشیاری خانواده ها را می طلبد.

وی گفت: آغاز ماه مهر وبازگشایی مدارس را به همه دانشجویان و دانش دوستان تبریک می گوییم و همه باید برای تعالی اندیشه های دینی و توجه به علم اندوزی باید به فراموشی سپرده نشود و آموزش ها در دوران کرونا از طریق مجازی دنبال شده است.

محمودی اصل تاکید کرد: امیدواریم شرایط در چندماه آینده عادی شود تا دانش آموزان بتوانند در کلاس های درس حاضر شوند که از تلاش همه معلمین و زحمتکشان حوزه علم قدردانی می کنیم.

وی گفت: اربعین حسینی، امسال با توجه به چالش کرونا باعث کاهش جمعیت برای پیاده‌روی شد ولی مردم عراق به خوبی این مسیر نورانی را با حضور باشکوه خود اجرایی کردند.

امام جمعه لنده گفت: دشمنان از شعار "لبیک یاحسین" و "حب الحسین یجمعنا" می ترسند و باید همه ما در کشور نسبت به این عزاداری ها را با محوریت فضای مجازی و حقیقی اجرایی کنند.

وی گفت: سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل نشانگر اقتدار ایران و بیان مواضع مقتدرانه و بیان کننده ارزش های انقلاب اسلامی بود.

خطیب جمعه لنده گفت: عضویت ایران در اجلاس شانگهای فصل نوینی در ارتباط به کشورهای منطقه است که بزرگترین اقدام در جهت دور زدن تحریم ها به یکی از بزرگترین پیمان های بزرگ جهان ورود کرد و برتحریم ها و فشارهای آمریکا سربلند بیرون آمد.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه شهرستان لنده محمودی اصل اقتدار ایران در سازمان ملل جمعه لنده دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • سعی کردیم وفادار به واقعیت باشیم/فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت