Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی در عیادت از جمال شورجه، ابراز امیدواری کرد این کارگردان سینما و تلویزیون، هرچه زودتر بهبودی کامل پیدا کند و پشت دوربین سریال «حضرت موسی» قرار بگیرد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی با حضور در خانه جمال شورجه، کارگردان پیشکسوت سینمای ایران، از او عیادت کرد.

در این دیدار، محمدمهدی اسماعیلی، پیگیر آخرین وضعیت درمان جمال شورجه شد و برای این عضو شورای پروانه ساخت و نمایش فیلم‌های سینمایی، آرزوی شفای عاجل و سلامتی کامل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی در این دیدار گفت: «سریال «یوسف پیامبر» که نویسنده آن آقای شورجه است، یکی از آثار ماندگار تلویزیونی در جهان اسلام است و امیدوارم داستان «حضرت موسی(ع)» هم با کارگردانی ایشان یک اثر ماندگار شود.»

او با بیان این که «جمال شورجه با مواضع محکم و انقلابی همیشه محبوب همه قشرها بوده است»، افزود: «مواضع صریح و نگاه روشن ایشان همواره مورد احترام بوده است و هیچ‌گاه در رسانه‌ها مطلبی علیه ایشان ندیده‌ام.»

اسماعیلی همچنین گفت: «شورجه از استوانه‌های سینمای انقلاب و مایه افتخار همگان هستند و از خداوند متعال برای ایشان شفای عاجل خواستاریم. سینمای ما به حضور چنین افرادی نیاز دارد.»

در این دیدار، جمال شورجه با ابراز رضایتمندی از مراحل درمانش اظهار امیدواری کرد که به‌زودی آماده حضور پشت دوربین سریال «حضرت موسی(ع)» شود.

احمد میرعلایی، تهیه‌کننده سینما نیز با بیان این‌که جمال شورجه به مثابه سردار سلیمانی در سینمای ایران است، گفت: «تمامی طیف‌های فکری از ایشان به نیکی یاد می‌کنند و دائماً پیگیر حال عمومی‌شان  هستند.»

در این دیدار، محمود شالویی، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی را همراهی کرد./ روابط‌عمومی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فرهنگ وارشاد اسلامی جمال شورجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی


به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله محمدعلی گرامی در یکی از بیمارستان ها عیادت کرد.

آیت الله گرامی مدتی در بیمارستان بستری بود و روز گذشته ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری