Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شروع هفته دفاع مقدس و بازگشایی دانشگاه ها برگزاری یاوداره شهدا با خاطره گویی سردار ذوالقدر (فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران) ومراسم تقدیر از خانواده سرداران شهید، کارکنان و استادان ایثارگر و استادان درس دفاع مقدس در واحد شهرقدس و رونمایی از تصاویر امام ورهبری در محل ساختمان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عبدالله قاسمی پیربلوطی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس اظهار کرد: ملت ایران شناخت کافی از شخصیت برجسته شهدا دارند  و بر خود لازم می دانم یاد وخاطر شهدای دفاع مقدس ،شهدای مدافع حرم ،شهدای سلامت ومدافع امنیت،شهدای دانش آموزویاد وخاطر امام راحل وسردار دلها حاج قاسم سلیمانی را گرامی بداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس افزود: هدف از برگزاری این جلسه در آستانه سال تحصیلی این هست که هربار ما سال تحصیلی دانشگاه را با یاد وخاطره شهدا گره زدیم خیر وبرکت مادی ومعنوی  شامل حال این دانشگاه شده است  

این مقام مسئول از نقش موثر فرمانده سپاه وامام جمعه شهرستان در اجرای موفقیت آمیز طرح شهید سلیمانی مطالبی را بیان کرده واز تلاش های این دو نفر مدیر انقلابی تقدیر کرد وی ادامه داد: ما از اوایل انقلاب به این نتیجه رسیدیم که اگر بخواهیم مقابل نظام سلطه ایستادگی کنیم، راه آن قوی شدن و اقتدار در مرحله علم و فناوری است و در مراکز علمی و دانشگاهی با علم، تحقیقات و پژوهش از انقلاب و نظام اسلامی می توان دفاع کرد.

قاسمی پیربلوطی عنوان کرد: نقطه عطف اول پیروزی انقلاب به ثمر رسیدن خون شهدا بوده ونقطه عطف دوم پارادایمی که در راستای هژومونی های جهان این پارادایم منجر به افول هژمونی های جهانی شده وفرهنگ دفاع مقدس روز به روزبرهژمونی های جهانی غلبه یافت.

هشت سال دفاع مقدس کشور را پیروز نگه داشت

وی اضافه کرد:رهبری امام فرزانه  وتبین اندیشمندانه بیانیه گام دوم نقش دانشگاه را با محوریت نسل جوان در اجرای این بیانه موثر داشته و ما به عنوان  نخبگان، فرهیختگان و دانشمندان باید  با تلاش شبانه‌روزی به جایی برسیم که ملت و کشور ایران به اقتدار دفاعی برسد؛ ونقش خود را در تعلیم وتربیت نسل جوان وکارآفرینی به درستی ایفا کنیم

قاسمی پیربلوطی خاطرنشان کرد: به پاس ایثارگری شهدا وجانبازان؛ هشت سال دفاع مقدس کشور را سربلند وپیروز نگه داشت  و نخبگان و دانشمندان کشور با تلاش شبانه‌روزی و با پژوهش‌های نوین در حوزه دفاع توانستند کشور را با قدرت سربلند نگهدارند؛ و دشمن از پیشرفت‌های کشور نگران است و دست از دشمنی‌های خود برنخواهد داشت.

 برگزاری یاوداره شهدا با شروع هفته دفاع مقدس و بازگشایی دانشگاه ها با خاطره گویی سردار ذوالقدر (فرمانده سپاه سید شهدای استان تهران) و تقدیر از خانواده سرداران شهید، کارکنان و استادان ایثارگر و استادان درس دفاع مقدس در واحد شهرقدس با آیین رونمایی ازتصاویر امام ورهبری درمحل  ساختمان‌ ولایت انجام شد ودر پایان از خانواده معظم شهدا، خانواده شهید همدانی ،خانواده شهید فرزانه ،خانواده شهید اسدالهی ، خانواده شهید ذاکر حسینی ،خانواده شهید ارغوانی کارکنان و استادان ایثارگر و استادان درس دفاع مقدس در واحد دانشگاهی شهرقدس تقدیر به عمل آمد واز مقام شامخ شهدای گمنام واحد تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس هفته دفاع مقدس خانواده شهید دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران