Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@18:41:35 GMT

امیر علی‌اکبری سه سوته ناک اوت شد!

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۳۰۰۰

امیر علی‌اکبری سه سوته ناک اوت شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر علی اکبری مبارز MMA ایرانی در دومین مبارزه خود در سازمان ONE CHAMPIONSHIP به مصاف آنتونی مالیخین روس رفت و در کمتر از 3 دقیقه ناک اوت شد.

حریف روس با مشت های سهمگین خود توانست مبارز ایرانی را از پای دربیاورد و بعد از زدن چندین ضربه، علی اکبری تعادل خود را از دست داد و ناک اوت شد و داور بعد از  دو دقیقه و 57 ثانیه پایان این مبارزه را اعلام کرد در حالی که علی اکبری تقریبا کار خاصی در این دیدار نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف رجزخوانی‌های او قبل از این دیدار که گفته بود او در این سازمان رقیب ندارد، علی اکبری تقریبا 6 ماه بعد از باخت به حریف کره ای در کمتر از 2 دقیقه این بار به حریف روس خود باخت تا عملکرد پرانتقادی داشته باشد.

امیر علی اکبری جزو اولین نفرات و مبارزان در ایران بود که وارد رشته هنرهای رزمی ترکیبی شد اما عملکردی که او در دو مبارزه اخیر داشته است بسیار دور از انتظار با چیزی بوده که او بیان کرده و باید دید چه آینده ای در انتظار او در این سازمان است.

با این باخت دست او از رسیدن به کمربند قهرمانی سنگین وزن نیز کوتاه ماند.

بیشتر بخوانید: دوناروما به پاریس نرسیده پیشمان شد!

253 251

کد خبر 1557905

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امیر علی اکبری علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان از ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به همراه چهار پل بزرگ نهراب، شیله، ماشکید و افضل آباد با اعتبار افزون بر ۲۶۸۹ میلیارد تومان در چهار سال اخیر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عطاء الله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدین و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان از پروژه های ساخت بزرگراه در محورهای شمال استان افزود: در سال های اخیر دولت با درکی عمیق از مناطق محروم، توسعه زیر ساخت های راه را در اولویت قرار داده به طوری که توانستیم با حمایت مسوولان استانی با بهره گیری مناسب از این فرصت طلایی و با کارکرد و رویکردی امیدبخش و کارشناسانه هم راستا با خط مشی و اصول راهبردی دولت اقدام به تدوین برنامه ها و تلاش مضاعف برای خروج از محرومیت تاریخی و رفع مشکلات انباشت شده از گذشته در این حوزه نماییم.

اکبری تاکید کرد: در این راستا علاوه بر بهره برداری از پروژه های مذکور در سال جاری عملیات ساخت ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی را آغاز کرده که در تلاش است با هدفگذاری رقم اعتباری بیش از ۲۷۸۲ میلیارد تومان ۸۰ کیلومتر آن را تا پایان سال افتتاح کند.

وی تاکید کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری پروژه بزرگراه زابل زاهدان پس از ۱۸ سال با تلاش جهادی دولت مردمی به اتمام می رسد.

اکبری با یادآوری اینکه یکی از افتخارات دولت تقویت زیر ساخت های حمل و نقل در سیستان و بلوچستان بوده است، تصریح کرد: بزرگراه یکی از مسائل مهم و اساسی و به عنوان یکی از ارکان پیشرفت جنوب شرق کشور و زندگی مردم برای جابه جایی مسافر و بار در حوزه داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟