Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@00:23:25 GMT

افاضلی: سپاهان و گل‌گهر سهمیه آسیایی می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۳۳۸۰

افاضلی: سپاهان و گل‌گهر سهمیه آسیایی می‌گیرند

مربی سابق ماشین سازی و پارس جنوبی جم کیفیت فوتبالی دو تیم سپاهان و گل گهر را بسیار خوب ارزیابی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی که روز گذشته تماشاگر دیدار دوستانه گل گهر و سپاهان در کمپ الیاف شهریار بود، در بین دو نیمه در مورد کیفیت این بازی که در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اینطور صحبت کرد: خدمتتان عرض کنم که این دو تیم فصل گذشته بالای جدول بودند و هم به لحاظ کادر فنی، هم بازیکن و هم سازماندهی از تیم های شاخص ما بودند؛ هم فصل گذشته و هم قطعا امسال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی هم از آن بازی هایی است که آدم فکر می کند حتما باید ببیند. هر چند بازی پیش فصل است ولی خیلی به پیش فصل نمی خورد و به نظرم با کیفیتی که الان دارند، به نظرم شرایط بسیار خوبی دارند. هنوز فاصله زیادی تا شروع لیگ مانده ولی هر دو تیم خوب نشان دادند.


او سپس در واکنش به این سوال که از هر دو تیم انتظارات زیادی وجود دارد، اضافه کرد: به نظرم می آید که هر دو تیم برای سهمیه خواهند جنگید. در میان سه چهار تیم اول مرزها کوچک است، ولی به نظرم این دو تیم در میان چهار تیم برتر خواهند بود.


افاضلی در واکنش به این سوال که چرا اینقدر قاطع در این مورد حرف می زند، توضیح داد: قطعا همینطور است. چند فاکتور در این دو تیم است که آنها را شاخص می کنند. اول ساختار مالی که می توانند در تمام طول فصل تیمشان را حمایت کنند. دوم بازیکنان هستند که بازیکنان خوبی در دو تیم هستند و تعدادشان زیاد است. این دو تیم در میان معدود تیم هایی هستند که می توانند دو تیم در طول فصل داشته باشند و این باعث می شود که بتوانند به راحتی با مصدومیت ها و محرومیت ها هم کنار بیایند. شاخصه بعدی کادر فنی خوب هر دو تیم است که این کادر فنی بخش بسیار مهمی است و در نهایت چهارمین شاخصه دو تیم امکانات سخت افزاری است. به استاندارد ما هر دو تیم امکانات سخت افزاری خیلی خوبی برای خودشان فراهم کرده اند.


افاضلی در پایان و در واکنش به این سوال که نامش به عنوان یکی از گزینه های باشگاه نفت مسجد سلیمان مطرح شده است، توضیح داد: من اسمم هم پارسال و هم امسال زیاد این طرف و آن طرف بوده ولی شما باور نکنید و آخرش چیز دیگری می شود. ما هم عادت کرده ایم که اسممان باشیم و گاهی صحبت هم می کنیم، ولی آخرش چیزی نمی شود. به هر حال مسائلی در فوتبال است و آدم گاهی باید کنار بنشیند.

هومن افاضلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هومن افاضلی دو تیم دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید

به گزارش "ورزش سه"، پاریس 1-4 لوریان را برد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شود. اگر دیشب موناکو موفق به کسب پیروزی نمی شد، قهرمانی پی اس جی قطعی می شد ولی حالا باید یک هفته بیشتر صبر کنند.

کیلیان امباپه دو گل زد تا تعداد گل هایش در لیگ را به 26 برساند. دیگر ستاره درخشان پاریسی ها در این بازی عثمان دمبله بود که او نیز دبل کرد. بعد از درخشش برابر بارسا پای عثمان هم به گلزنی باز شده است.

در پایان بازی وقتی از لوئیس انریکه در مورد آینده امباپه سوال شد، او جواب داد: «خب، این بار زودتر از امباپه پرسیدید و انگار قرار نیست رکورد سوال نکردن از آینده او شکسته شود. استراتژی من در مورد امباپه را همه می دانید. تا خود آقای امباپه علنی صحبت نکند، من نیز حرفی برای گفتن ندارم. اول باشگاه و بازیکن باید اظهارنظر کنند و بعد من نیز نظرم را می گویم. شما در مورد او اطلاعات زیادی ندارید و تنها کاری که من انجام می‌دهم نیز این است که تلاش می‌کنم بهترین بازی را از امباپه و دیگر بازیکنانم بگیرم. همین.»

دیگر خبرها

  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها