Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز سرخپوشان از ساعت 16:00 آغاز شد.

پرسپولیسی ها امروز 75 دقیقه تمرین کردند.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین آدینه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶ در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی آغاز شد.

* یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز تمرین، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و شرایط تمرینات و بازی‌های دوستانه را برای بازیکنان تشریح نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تمرین با گرم کردن شروع شد. سپس آقا وسط در سه گروه در برنامه بود و گل محمدی و باقری در این بخش از تمرین در کنار بازیکنان به بازی پرداختند. کری خوانی و جو شاداب و هیجانی خاصی در تمرین امروز حاکم بود.

* بخش بعدی تمرین، پاسکاری‌های کوتاه و بلند بود و پس از آن، تمرین ترکیبی حمله به سمت دروازه در دستور کار قرار گرفت. در جریان این تمرین، بازیکنان باید از وسط زمین به پشت محوطه جریمه می‌رسیدند و شوتزنی می‌کردند و سپس با کار ترکیبی و بعد از آن از روی سانتر از جناحین صاحب موقعیت می‌شدند گلزنی می‌کردند.

* فوتبال درون تیمی آخرین بخش تمرین بود و تیم سبز برنده این بازی مهیج شد. این بازی با هیجانی بالا انجام شد و فضای تمرین بسیار جذاب بود.

* تمرین امروز بعد از ۷۵ دقیقه به پایان رسید. 

* علی شجاعی و کمال کامیابی‌نیا تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی انجام دادند.

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار دوستانه فردا مقابل پیکان آماده شدند. این بازی بعدازظهر فردا و پشت درهای بسته انجام می‌شود.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! علی دایی و علی کریمی هر 5 رای هفته را مال خود کردند / نتایج تیم منتخب قرن (25) کارت زرد به لوکاس پاکتا به دلیل اقدام به دریبل رنگین کمانی در دیدار لیون مقابل تروا / فیلم هامس رودریگز: به قطر آمده ام تا پیشرفت کنم نویدکیا: بازی دوستانه با پرسپولیس به کم شدن تنش‌ ها کمک می‌ کند بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و نهم؛ دو تیم متحول شده در یک دربی نوروزی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

شهداد مرتجی پس از پیروزی نسبتا راحت برابر پلیمر خلیج فارس در هفته نوزدهم لیگ‌برتر، اظهار کرد: پلیمر تیم و کادر خوبی دارد. در نیم فصل دوم از لحاط بدنی افت کرد و دو بازیکن خوبشان را در این بازی نداشتند.

نیمه اول هم‌پای ما خوب آمدند، اما مربیشان دستش در تعویق بسته بود و توانستیم با استفاده از موقعیت‌ها اختلاف را جبران کنیم.

او در خصوص احتمال کسب سکو سومی سپاهان، توضیح داد: این موضوع بستگی به نتایج دیگر تیم‌ها هم دارد، اما ما با امید بازی می‌کنیم. دو بازی خارج از خانه داریم و همچنین با گیتی پسند در خانه بازی می‌کنیم، تمام تلاش ما برای پیروزی در بازی‌های باقیمانده است. 

سرمربی سپاهان در پایان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس