Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بارسا تصمیم گرفته یکی از اسطوره‌های این باشگاه را برای هدایت کاتالان‌ها انتخاب کند.

خبرگزاری میزان - بارسلونا شب گذشته مقابل کادیز به تساوی بدون گل رضایت داد تا روند ناکامی‌های کاتالان‌ها ادامه داشته باشد. بارسا در حال حاضر با ۹ امتیاز در رده هفتم لالیگا قرار دارد. با این اوصاف اخراج کومان جدی‌تر از همیشه دنبال میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا تصور می‌شد که باب مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک جانشین کومان خواهد بود؛ اما در دسترس نبودن وی تا دو هفته دیگر و بعضی توصیه‌ها باعث شد لاپورتا مدیرعامل بارسلونا تغییر عقیده بدهد. لاپورتا به تازگی مذاکراتی را با ژاوی آغاز کرده است.

ژاوی زمستان گذشته در انتخابات ریاست بارسلونا از ویکتور فونت رقیب لاپورتا حمایت کرده بود به همین دلیل مدیرعامل فعلی از وی حسابی دلگیر بود؛ اما مشکلات در راه عقد قرارداد با مارتینز باعث شده تا رئیس کوتاه بیاید و به ژاوی برای جانشینی کومان رای مثبت بدهد.

وی با السد قطر تا ۲۰۲۳ قرارداد دارد و در تمدید اخیر، بند مربوط به بارسلونا نیز از قرارداد او حذف شده، ولی ژاوی اطمینان دارد که در صورت رسیدن پیشنهاد بارسا، قطری‌ها مشکلی با جدایی اش نخواهند داشت. ژاوی همچنین قبول خواهد کرد تا با تیم پزشکی و تدارکاتی فعلی نیز کنار بیاید و مشکلی با پذیرش دستمزد خود در بارسا نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد خبر اخراج کومان روز یکشنبه (۴ مهرماه سال جاری) قطعی شود.

بیشتر بخوانید: مهاجم برزیلی به تمرینات گروهی برگشت؛ فعلا بازی ممنوع!

انتهای پیام/

 

برچسب ها: بارسلونا لالیگا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه روزهای خوبی را نمی‌گذراند. مهاجم برزیلی وضعیت خود در بارسا را درک نمی‌کند. باشگاه در نقل و انتقالات ژانویه ۲۰۲۴ تصمیم بزرگی گرفت و روکه را چند ماه زودتر از توافق به بارسلونا برد اما همه چیز برخلاف انتظارات پیش رفت.

در مجموع او در ۱۳ بازی تنها ۳۱۰ دقیقه بازی کرده است. روکه فقط دو بار از ابتدا بازی را آغاز کرده و در ترکیب اصلی بوده و در دقایقی که به‌دست آورده دو گل به ثمر رسانده است.

او حتی یک دقیقه هم در لیگ قهرمانان بازی نکرده و از اینکه ژاوی هرناندز از او چشم‌پوشی می‌کند و فران تورس و مارک گویو را جلوتر بازی می‌دهد بسیار ناراحت است.

شرایطی که روکه در بارسا تجربه می‌کند او را تحت تأثیر قرار داده و افراد نزدیک به این بازیکن اعتراف کرده‌اند که ستاره ۱۹ ساله در حال سپری کردن روزهای دشواری است.

اطرافیان او همچنین تأیید کرده‌اند که ژاوی با او صحبت نمی‌کند و هیچ ارتباطی بین این دو طرف وجود ندارد و بدین ترتیب روکه اصلا نمی‌داند که ژاوی از او چه چیزهایی می‌خواهد و برنامه‌اش برای او چیست.

دیگر خبرها

  • آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!
  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند