Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:39:18 GMT

اسکوچیچ میهمان ویژه تمرین فولاد خوزستان است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۴۳۹۷

اسکوچیچ میهمان ویژه تمرین فولاد خوزستان است

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز شاگردان ویسی در زمین شماره دو آزادی با حضور حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل و اسماعیل گودرزی رئیس هیئت‌مدیره باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی و ملادن زگانیر مربی گلرهای تیم ملی فوتبال ایران دیگر میهمانان ویژه تمرین امروز فولادی‌ها بودند که با استقبال ویژه مدیرعامل، رئیس هیئت‌مدیره، سرمربی، مدیر تیم، بازیکنان و دیگر اعضای تیم مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ دقایقی با اعضای تیم و بازیکنان نیز صحبت کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای حمیدرضا گرشاسبی، عبدالله ویسی و تیم فولاد خوزستان از شناخت خوب ویسی از بازیکنان خوزستانی و فوتبال خوزستان گفت که این می‌تواند یک پوئن مثبت برای تیم فولاد در فصل جاری باشد.

اسکوچیچ البته از شانس برابر تمامی بازیکنان ایرانی در تمامی تیم‌ها برای حضور در تیم ملی گفت و اعلام کرد که بهترین‌ها به تیم ملی ایران دعوت خواهند شد.

حمیدرضا گرشاسبی نیز در بخشی از صحبت‌ها ضمن تشکر از حضور سرمربی تیم ملی در جمع فولادمردان، برای اسکوچیچ و تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آرزوی موفقیت کرد و همچنین از آمادگی کامل باشگاه فولاد خوزستان برای هرگونه همکاری با تیم ملی خبر داد.

عبدالله ویسی سرمربی فولاد نیز از حضور سرمربی تیم ملی در تمرین فولادمردان تشکر کرد و برای اسکوچیچ همراه با تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

تیم ملی فوتبال خوزستان فردا با پایان دومین اردوی خود به اهواز باز خواهند گشت و پس از دو روز تعطیلی، تمرینات را در ورزشگاه خانگی دنبال خواهند کرد.

کد خبر 5312552

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان دراگان اسکوچیچ ورزش خوزستان هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 واکسن کرونا بوشهر اربعین حسینی ایلام دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان مجلس شورای اسلامی فولاد خوزستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از رویارویی با سپاهان عصر دیروز برگزار شد. سرخپوشان پایتخت بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می‌رود.

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد