Web Analytics Made Easy - Statcounter

به عقیده خیلی ها کارت قرمز دیشب داور به فرانکی دی یونگ غیرمنصفانه بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا دیشب در زمین کادیز با تساوی بدون گل متقوف شد اما از دقیقه 65 نیز 10 نفره شده بود. کار بارسا دشوار بود و با اخراج فرانکی دی یونگ هافبک هلندی سخت تر نیز شد. او بین دقایق 61 و 65 دو کارت زرد متوالی گرفت و تیمش را 10 نفره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا با این وجود توانست نتیجه تساوی بدون گل را حفظ کند و حتی دو شانس عالی گلزنی هم داشت و می توانست برنده از زمین خارج شود.

مارک آندره تراشتگن گلر آلمانی بارسا نیز نقش مهمی در کلین شیت کردن بلوگرانا داشت.

اخطار دوم به فرانکی دی یونگ اما جنجالی بود. سرو گرانده خطای نه چندان شدید دی یونگ روی پاچا اسپینو را مستحق دریافت اخطار دانست تا خشم بازیکنان بارسا و کادر فنی را موجب شود. واکنش ها به این اخطار در رسانه ها و شبکه های احتماعی نیز زیاد بود و حتی تونی فریکسا مدیر سابق بارسا نیز توئیت کرد:« یک کارت زرد بی شرمانه از داور.»

در برنامه ال چیرینگیتو که پس از اتمام بازی روی آنتن رفت نیز کارشناسان رئالی معتقد بودند اخطار دوم به دی یونگ منصفانه نبوده است. دی یونگ در دربی برابر اسپانیول فصل 20-2019 نیز از زمین اخراج شده بود و این دومین کارت قرمزش با پیراهن بارسا بود.

باشگاه کاتالان پس از بازی درخواست فرجام خواهی کرده و رسما تقاضا کرده تا با پس گرفتن کارت زرد دوم، دی یونگ شانس بازی برابر لوانته در روز یکشنبه را داشته باشد. باید دید این رای بر می گردد یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا فوتبال دی یونگ دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است