Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تمام کارکنان آتش‌نشانی اهواز که بالغ بر ۴۳۰ نفر هستند در مقابل کرونا واکسینه شدند.

به گزارش ایمنا، ابراهیم قنبری اظهار کرد: تمام مأموران آتش‌نشانی در اهواز دز اول واکسن را دریافت کرده و تزریق دز دوم نیز از چند روز گذشته آغاز شده است.

وی افزود: کار سخت و طاقت‌فرسای مأموران آتش‌نشان و حضور آنها در مکان‌های مختلف و داشتن ارتباط با افراد زیاد در طول روز برای امدادرسانی باعث شده تا سلامت امدادگران و آتش نشانان در این شرایط خطرناک کرونا به خطر افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه بیشتر مأموران آتش‌نشانی اهواز به کرونا مبتلا شدند، خاطرنشان کرد: یک مأمور آتش نشانی اهواز نیز بر اثر کرونا جان خود را از دست داد.

قنبری با بیان اینکه واکسینه کردن مأموران آتش نشان آنان را در مقابل خطر کرونا مصون می‌کند تا خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهند، ادامه داد: سازمان آتش نشانی در دوران همه گیری کرونا در کنار انجام رسالت خود که امدادرسانی است با گندزدایی اماکن و فضاهای مختلف در سطح شهر تلاش داشته تا مردم را از خطر انتقال این ویروس دور نگه دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 524485

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر اهواز شهرداري اهواز اهواز واکسیناسیون کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مأموران آتش آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد

حوالی ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز، تعدادی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تماس گرفته و از وقوع تصادف شدید رانندگی در مسیر شرق به غرب بلوار ارتش، روبه‌روی شهرک کوثر اطلاع‌رسانی کردند.

به گزارش ایسنا، درپی این حادثه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۱ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۰ به محل اعزام کرد و هنگام حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری دنا به شدت با یک دستگاه میکسر برخورد کرده و سرنشین خودرو دنا در داخل اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.

شدت این تصادف به حدی بود که کابین سواری دنا کاملا مچاله شده بود. در این شرایط آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع برق خودرو با استفاده از تجهیزات مخصوص، فرد محبوس شده را از داخل خودرو خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

در ادامه عوامل آتش‌نشانی با کمک ماموران پلیس راهور اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و پس از انتقال خودرو به حاشیه مسیر و محلی امن به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

کابین خودرو پس از تصادف

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد