Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی فوتسال ایران در حالی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی لیتوانی به مصاف ازبکستان رفت که در نیمه نخست این مسابقه یک صحنه جنجالی رخ داد.

زمانی که ایران با دو گل از ازبکستان پیش بود، در دقیقه ۶ توپ در محوطه جریمه ایران به دست فرهاد فخیم ملی پوش کشورمان خورد. این صحنه و اعتراض ازبکها باعث شد تا داوران سراغ کمک داور ویدئویی بروند تا تصمیم نهایی خود را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازبینی صحنه مشخص بود که توپ سهوا به دستان فخیم برخورد کرده است. داوران هم بعد از مشورت، این حرکت را خطای هَند تشخیص ندادند و فخیم هم از دریافت کارت مصون ماند.

این در حالی است که ایران در بازی‌های گذشته مقابل صربستان و آمریکا در مرحله گروهی بعد از بازبینی صحنه‌ها در VS (ویدئو ساپورت) حمید احمدی و علیرضا صمیمی را با دریافت کارت قرمز از دست داده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال ایران خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان

بانک ملت برای نخستین بار در کشور با استفاده از قابلیت‌های بانکداری ویدئویی، برخی خدمات و تراکنش‌های موردنیاز مشتریان را از راه دور و مشابه با مراجعه به شعبه ارائه می‌کند. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این محصول جدید دیجیتال که در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت رونمایی شد، در راستای تکمیل مجموعه محصولات فناورانه این بانک و کاهش مراجعه غیر ضروری مشتریان به شعبه برای دریافت خدمات بانکی طراحی و ارائه شده است.

حفظ ارتباط و افزایش تعامل دوجانبه با وجود حذف مراجعه حضوری، امکان برقراری ارتباط با مشتری در ساعت‌های غیر اداری، امکان پاسخ به درخواست‌ها و ارائه مشاوره اختصاصی و کسب اطمینان از هویت واقعی مشتری در انجام عملیات بانکی از مهمترین مزایای خدمت جدید ارائه شده بانک ملت است.

این گزارش حاکی است، تمرکز اولیه بانکداری ویدئویی بانک ملت، ارائه خدمات انتقال وجه و همچنین افتتاح حساب از طریق این درگاه است که امید است با استقبال متقاضیان تعداد خدمات ارائه شده در آینده افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در بازی استقلال؛ جاگیری‌های کمک‌داور در زمین مسابقه و فیفایی که تایید نمی‌کند! + عکس
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • اعلام زمان آموزش کمک داوران ویدئویی در ایران
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد