Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الجزیره، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه با این شبکه ابراز امیدواری کرد به ایران سفر کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، رافائل گروسی در مصاحبه با خبرنگار این شبکه در وین، در پاسخ به سوالی درباره امکان سفر مجدد به ایران گفت امیدوارم اینطور باشد. فکر می‌کنم مهم است که یکدیگر را بشناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایران دولت جدید وجود دارد که باید گفتگوی مستقیم، درست و شفاف داشته باشیم و تنها راهی است که می‌توانیم مسائلی را که پیش رو داریم حل و فصل کنیم.

گروسی افزود: از آن‌ها خواهم خواست تا به خواسته‌های ما در چارچوب قانونی عملیات بازرسی ویژه آژانس پاسخ دهند.

خبرنگار شبکه الجزیره در وین گفت: اطلاعاتی که ما در اختیار داشتیم، نشان می‌داد که مدیرکل آژانس امروز یا فردا عازم تهران خواهد شد. موضوع قابل توجه در پاسخ مدیرکل آژانس درباره زمان سفرش به ایران، آن بود که ابراز امیدواری کرد این سفر صورت گیرد. کلمه امیدوارم نشان می‌دهد که هنوز زمان مشخصی برای این سفر تعیین نشده است و شاید به تاخیر بیفتد.

رافائل گروسی پیش از این با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به دیدار با محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه شصت‌ و پنجمین نشست سالانه آژانس در وین پرداخت و نوشت: از استقبال از محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در نشست سالانه آژانس بسیار خرسندم.

وی ادامه داد: در این دیدار به تقویت بیانیه مشترکی که در جریان سفر اخیر به تهران مورد توافق قرار گرفته بود، پرداخته شد.

گروسی در تاریخ ۲۰ شهریور در رأس هیاتی به منظور دیدار و رایزنی با رییس سازمان انرژی اتمی ایران به تهران سفر داشت و در نهایت با انتشار بیانیه‌ای مشترک میان آژانس و ایران این رایزنی به پایان رسید.

در بیانیه مشترک میان آژانس و ایران بر اهمیت تداوم همکاری و اعتماد متقابل و همچنین ضرورت رسیدگی به موضوعات فیمابین در فضایی سازنده و منحصرا فنی تاکید شده است.

پربیننده ترین ساینا ۱۵۵میلیون شد/ قیمت پراید، کوییک و تیبا + جدول پیش بینی قیمت دلار برای ۳مهر / شکست قفل ۲۷هزار تومانی به دست برجام در حال انجام بررسی‌ ها برای بازگشت به مذاکرات وین هستیم / با همه طرف ها در افغانستان در ارتباط هستیم نشانه‌ ای از آمادگی ایران برای بازگشت به مذاکرات وین وجود ندارد خبر خوب قالیباف برای معلمان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انرژی اتمی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در استوری اینستاگرام خود نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال واکنش نشان داد و گفت: «به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم».

شایان ذکر است تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۴ بر یک مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا برای سیزدهمین بار با کاپ قهرمانی این رقابت‌ها جشن گرفت.

کد خبر 6091746

دیگر خبرها

  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • تیغ شدت مصرف انرژی روی گلوی اقتصاد ایران
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی