Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اهواز گفت: امیدوارم با ورود افراد متخصص و متعهد به شهر و مدیریت شهری، با همدلی اجزای حاکمیت مدیریت استان خوزستان و مدیریت شهری، ابعاد رشد و توسعه شهر، به گونه‌ای اجرا شود که مورد رضایت مردم باشد.

به گزارش ایمنا، رضا امینی اظهار کرد: متأسفانه به دلایل مختلف در اهواز، اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت کافی و مطلوبی ندارد، بر اساس هماهنگی با اعضای شورای شهر و بازدید میدانی از مناطق مختلف، کاستی‌های متعددی مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در گذشته شأن اهواز رعایت نشده است و شهر شرایط مطلوبی ندارد، افزود: امیدوارم با ورود افراد متخصص و متعهد به شهر و مدیریت شهری، با همدلی اجزای حاکمیت مدیریت استان خوزستان و مدیریت شهری و حمایت دیگر افراد، ابعاد رشد و توسعه شهر و برنامه‌ها به ویژه پروژه‌های عمرانی به گونه‌ای اجرا شوند که مورد رضایت مردم باشد.

شهردار اهواز با اشاره به ارائه برنامه خود در خصوص پروژه‌های عمرانی به شورای شهر، خاطرنشان کرد: در این برنامه، چالش‌هایی که گریبان‌گیر شهر شده است از جمله بحث آب‌های سطحی که مسئله اساسی و فراگیر در سراسر کشور شده را سامان‌دهی خواهیم کرد تا با تأمین منابع مالی از طریق مشارکت بخش خصوصی و منابع دولتی که تاکنون به عنوان مطالبات شهرداری اهواز مغفول مانده است، این کار با سرعت و کیفیت انجام شود.

امینی تصریح کرد: پروژه‌های بزرگی مانند قطار شهری، تقاطع‌های غیر همسطح، میادین و ایستگاه‌های مختلف نیز پیش‌بینی شده است. پروژه‌هایی در خصوص سامان‌دهی حاشیه کارون و زیباسازی شهر که دچار خمودگی و نازیبایی شده است و مردم را آزار می‌دهد نیز در برنامه داریم.

وی با تاکید بر لزوم نظافت و پیراستگی شهر، افزود: با سرعت هر چه بیشتر با تیم کارشناسی این موارد را آغاز می‌کنیم و پیش می‌بریم تا رضایت‌مندی در مردم ایجاد شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 524483

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر اهواز شهرداري اهواز اهواز شهردار اهواز مدیریت شهری امینی شهردار اهواز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بارش بیش از ۳۰ میلیمتر باران در کمتر از نیم ساعت گفت: بارش هم را با تند باد سبب قطع تعدادی درخت و مصدود شدن معابر شد با صبوری شهروندان در سریع ترین زمان ممکن معابر به حالت عادی باز می‌گردند.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی پس از بارش‌های دیروز همچنان حالت آماده‌باش در شهرداری اهواز پابرجا ماند و امروز نیز در کمتر نیم ساعت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم و مشکلاتی در سطح شهر ایجاد کرد.

وی افزود: بارندگی امروز با ورزش باد شدیدی همراه بود که منجر به افتادن چند درخت و مسدود شدن تردد در برخی خیابان‌ها شد که در تلاش هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مسیرها بازگشایی و تردد به حالت عادی برگردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: تمام تیم‌های عملیاتی از روز گذشته به همراه دستگاه و ماشین آلات مکنده و پمپاژ هم اکنون در حال فعالیت هستند، شهروندان صبور باشند و مطمئناً در اولین فرصت شهر به حالت عادی باز خواهد گشت.

کد خبر 750357

دیگر خبرها

  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • شهر و حیات مدنی
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند
  • مهم‌ترین علت چاقی در ایران
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست