Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در نشست خبری پایان سفر به استان ایلام اظهار کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی دارد که بهره برداری از آنها در آینده موجب توسعه استان و افزایش اشتغال و تولید و تقویت بخش‌های پایین دستی پتروشیمی و ایجاد ارزش افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عدم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان‌ها موجب خسارت است و تکمیل این طرح‌ها در استان در مصوبات امروز لحاظ شده و در اولویت قرار می‌گیرد.

رئیس جمهور اضافه کرد: در حوزه آب و خاک بویژه سامانه گرمسیری باید کار جهادی جدی انجام شود و در این زمینه وزارت نیرو پیگیری می‌کند تا حداقل فاز نخست این سامانه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

حجت الاسلام رئیسی به پروژه‌های آب و فاضلاب استان اشاره کرد و گفت: تکمیل و توسعه طرح‌های این حوزه نیازمند تزریق بودجه ارزی و ریالی است که در سفر امروز مورد تصویب قرار گرفته است.

وی گفت: مصوباتی در حوزه کشاورزی و دامداری ایلام به تصویب رسید که می‌تواند این استان را به قطب تولید محصولات تبدیل کند که از طریق وزارت جهاد کشاورزی این مصوبات از هفته آینده به کشاورزان اعلام می‌شود.

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های اربعین در استان ایلام، افزود: چنانچه دولت عراق سهمیه اعلامی را افزایش دهد اعزام زائران نیز به تناسب افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: به وزیر راه و شهرسازی دستور داده شده است که از هر گونه اجحاف در زمینه هزینه سفر به عتبات عالیات باید جلوگیری شود و نظارت کامل در این زمینه صورت گیرد.

کد خبر 5312591

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران ایلام هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی واکسن کرونا بوشهر ایلام دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

کد خبر 6096277

دیگر خبرها

  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است