Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد تأکید کرد که هیچ مشکلی پیش نیامده و همچون قبل در کنار کشتی است، اما با تیم ملی کشتی آزاد به نروژ نخواهد رفت. - اخبار ورزشی -

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به اینکه گفته شده بین او و فدراسیون کشتی کدورت ایجاد شده است، اظهار داشت: من متوجه نمی‌شوم چرا این حرف‌ها را می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسافرت می‌روم یک چیز می‌گویند. نمی‌روم یک چیز دیگر. در جایگاه حقوقی من قبلاً آقایانی بودند که همه مسابقات را می‌رفتند. از نونهالان گرفته تا بزرگسالان، اما من از بین شش هفت مسابقه‌ای که برگزار می‌شود، یکی از آنها را می‌روم.

وی ادامه داد: اگر تیم ملی آزاد را در المپیک همراهی کردم، به این علت بود که هم علیرضا دبیر و هم غلامرضا محمدی این را خواستند. آنجا هم حواسم به تیم ملی جوانان بود و تمرینات‌شان را از طریق واتساپ دنبال می‌کردم. حالا هم درگیر تیم‌ها هستیم. سر تمرینات تیم ملی بزرگسالان حاضر می‌شوم و برای انتخابی امیدها نیز حضور داشتم.

کاوه با اشاره به اینکه دنبال مسافرت رفتن نیست، تصریح کرد: سفر با تیم‌های ملی جز خستگی و دردسر چیزی ندارد. خدا شاهد است شش روزی که با تیم جوانان به جهانی اوفا رفتیم، روی هم رفته 20 ساعت نخوابیدم. آقایانی که از سفرهای مدیر تیم‌های ملی می‌گویند خوب است به این نکات هم توجه داشته باشند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی در مورد مسابقات انتخابی تیم امید تصریح کرد: خیلی دوست داشتیم مسابقه‌ای با ابعاد بزرگتر برگزار کنیم، اما با تمام مشکلاتی که به خاطر کرونا وجود داشت، این رقابت‌ها را با تعداد محدودتری برگزار کردیم. مسابقه خوبی هم بود. باید نقاط مثبت را ببینیم و اینکه کارها دارد خوب پیش می‌رود. من فکر کنم برای کشتی ما خوب است که رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی، عرفان الهی، محمد نخودی و امیرحسین زارع می‌توانند در قالب جوانان و امید باشند اما عضو تیم ملی بزرگسالان در جهانی نروژ هستند. این استارت خوبی برای المپیک بعدی است.

وی درباره اینکه آیا مسئولیتش در تیم جوانان موقت بوده و یا همچنان به دنبال سرمربیگری این تیم است، خاطرنشان کرد: آن زمان به خاطر هماهنگی کار بزرگسالان و جوانان، من این مسئولیت را برعهده گرفتم. در این مدت‌ هم از نظر فنی و هم تعامل، روزهای خوبی کنار هم داشتیم. اردوهای خوبی نیز در کرمان، همدان و تهران برگزار کردیم. من همیشه گفتم که دنبال پست و سمت نیستم و می‌خواهم به کشتی خدمت کنم و هرجا لازم باشد کار می‌کنم. اگر هم جایی می‌روم براساس مسئولیتی که دارم، کمک می‌کنم.

محسن کاوه در خاتمه گفت: با توجه به مسئولیتی که دارم، کار من خیلی زیاد می‌شود اما صد تا حقوق نمی‌گیرم، مزایای این تیم‌ها را هم به من نمی‌دهند. دوستان فکر می‌کنند چه خبری هست. واقعاً خبری نیست. غیر از زحمت چیزی نیست، ولی من کار مربیگری را همیشه دوست دارم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد ایران کشتی آزاد ایران مدیر تیم های ملی ملی کشتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند

 علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز گفت: جوانان ما در خوزستان لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی خصوصا در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

او گفت: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیشقراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب ادامه داد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم انشاالله با همت هیئت‌های استانی، شهرستانی و مدیران پرزش و جوانان و مسئولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند