Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیپور 21 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

جمعه شب در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر پرتغال تیم ماریتیمو با یک گل در خانه اسپورتینگ لیسبون شکست خورد.

به گزارش طرفداری؛ تنها گل این مسابقه را پورو پدرو در دقیقه 8+90 وارد دروازه ماریتیمو کرد. ماریتیمو از دقیقه 4+90 با اخراج پائولو ویکتور ویدوتی 10 نفره شد و مسابقه را با یک بازیکن کمتر به اتمام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور به‌عنوان بازیکن تعویضی ماریتیمو از دقیقه 69 بازی برابر اسپورتینگ لیسبون وارد زمین شد و جای ریکاردو ویانا فیلو را در ترکیب این تیم گرفت.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال تیم ماریتیمو با شش امتیاز یازدهم است و اسپورتینگ لیسبون 17 امتیازی رتبه سوم را در اختیار دارد.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! علی دایی و علی کریمی هر 5 رای هفته را مال خود کردند / نتایج تیم منتخب قرن (25) کارت زرد به لوکاس پاکتا به دلیل اقدام به دریبل رنگین کمانی در دیدار لیون مقابل تروا / فیلم هامس رودریگز: به قطر آمده ام تا پیشرفت کنم نویدکیا: بازی دوستانه با پرسپولیس به کم شدن تنش‌ ها کمک می‌ کند بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و نهم؛ دو تیم متحول شده در یک دربی نوروزی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم هندبال «فتح قم» که به مرحله نهایی لیگ هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور راه یافته بود، در این مرحله با قبول دو شکست و یک پیروزی در جایگاه سوم ایستاد و نتوانست به لیگ دسته یک صعود کند.

هندبالیست‌های قمی در بازی نخست مرحله پایانی ۳۰ -۲۹ برابر «کات شاهرود» شکست خوردند، در بازی دوم ۳۷ – ۳۲ برابر «نجف آباد اصفهان» نتیجه را واگذار کردند و «پارس پویان بهبهان» را ۳۰-۲۴ شکست دادند.

شاهرود میزبان مرحله پایانی لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • عاقبت زرنگ‌بازی: مانده در خانه، رانده از لیورپول!‏
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام