Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تکواندو معتقد است بهتر بود در رأس کادرفنی تیم ملی تکواندو تغییرات صورت بگیرد.

مجید افلاکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص جلسات فنی فدراسیون تکواندو اظهار داشت: ما یک جلسه با دعوت مسئولان به فدراسیون رفتیم و در این جلسه علت ناکامی در المپیک را جویا شدند و ما هم خیلی شفاف صحبت کردیم. اکثر پیشکسوتان عقیده داشتیم این جلسات باید خیلی بیشتر برگزار شود و بهتر بود قبل از المپیک نظر ما را بپرسند، اما در هر صورت صحبت‌های زیادی انجام شد و تصمیم نهایی هم با مسئولان فدراسیون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خیلی‌ها مجید افلاکی را می‌شناسند؛ امثال من چیزی را که دور انداخته‌ایم دوباره برنمی‌داریم و نمی‌دانم چرا برخی‌ها صحبت می‌کنند که من دنبال پست و مقام هستم. نیازی به هیچ سمتی ندارم و دنبال ارث و میراث نیستم، چون آنجا مال من و امثال من است، اما فقط از روی دلسوری حرف می‌زنم.

پیشکسوت تکواندو ادامه داد: تکواندو باشد برای همان کسانی که بال بال می‌زنند تا هرطور شده دیده شوند و من آنقدر اشباع هستم که سمت پست و مقام نروم. امیدوارم تصمیمات مسئولان فدراسیون به نفع جامعه تکواندو و تیم ملی باشد.

قهرمان اسبق تکواندو درباره ابقای فریبرز عسکری گفت: فریبرز دوست خوب من است و قهرمان بزرگی بوده، اما در بحث مربیگری آن هم در حد تیم ملی آزموده را آزمودن خطاست! وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد بهتر است در کادرفنی تغییرات داشته باشیم و این حرف را در همان جلسه فنی مقابل چشم همه زدم.

افلاکی در واکنش به اینکه شرایط مدیریتی فدراسیون را چگونه ارزیابی می‌کند خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی فعلی بار‌ها به عنوان بهترین مجموعه شناخته و شخص محمد پولادگر مدیر بسیار لایق و توانمندی است، اما به نظرم بهتر است در اطرافیان رییس فدراسیون یک پوست اندازی صورت بگیرد، چون افراد لایقی داریم که می‌توانند به تکواندو کمک کنند تا این رشته روز‌های بهتری را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: ابقای عسکری تا پایان سال ۱۴۰۰/ رحیمی مدیرفنی تیم ملی تکواندو شد
انتهای پیام/ برچسب ها: فدراسیون تکواندو مجید افلاکی فربیرز عسکری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون تکواندو مجید افلاکی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم

جکسون می‌گوید موفقیت چلسی نسبت به درخشش او در اولویت قرار دارد. 

نیکولاس جکسون در بررسی عملکرد خود در اولین فصل حضورش در چلسی اعتراف کرد که موقعیت‌های زیادی را از دست داده است.

طرفداری | به گزارش سایت گل، این مهاجم سنگالی علی‌رغم اینکه در اولین فصل حضورش در این باشگاه، دومین گلزن برتر چلسی بوده، به دلیل عدم استفاده کافی از موقعیت‌های گلزنی، مورد انتقاد کارشناسان و هواداران قرار گرفته است. جکسون از زمان پیوستن به آبی‌های لندنی در تابستان گذشته، در مجموع 13 گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده که 10 گل کمتر از کول پالمر، بهترین گلزن تیم است.

حال این مهاجم 22 ساله با پذیرفتن کمبودهای خود، اذعان کرده است که موقعیت‌های زیادی را از دست داده و نتوانسته است به استانداردهایی که پیش از انتقال به لیگ برتر در تابستان گذشته برای خودش تعیین کرده بود، برسد.

جکسون در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:

فکر می‌کنم با توجه به موقعیت‌هایی که از دست دادم، باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندم. عملکردم خوب بود، اما به چیزی که می‌خواستم نرسیدم، یعنی بازی در لیگ قهرمانان فصل بعد. هر چیز دلیلی دارد و ما سعی می‌کنیم سال آینده (برای این هدف) بجنگیم. حتی اگر 10 یا 15 گل هم می‌زدم، مهم‌ترین چیز این است که تیم در بالاترین جایگاه ممکن قرار بگیرد و هواداران را خوشحال کند. آن وقت گل‌ها هم به دست می‌آیند.

وی اضافه کرد:

هر روز سعی می‌کنم پیشرفت کنم. مهم‌ترین چیز این است که در دسترس باشم، به تیم کمک کنم و بازی کنم. من موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهم، اما تلاش می‌کنم تا موقعیت‌های بیشتری خلق کرده و گل‌های بیشتری بزنم. امیدوارم سال آینده بهتر باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • آیا مسئولان از هلی کوپتر اورژانس استفاده می‌کنند؟!
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • مرحوم طالب‌زاده جریان‌ساز بود + فیلم
  • نظافت تهران از پاریس بهتر است
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • خودشان بهتر می‌دانند، اهل تهدید پوچ نیستم!
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد