Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید ابراهیم رئیسی جمعه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های استان ایلام در حوزه کشاورزی و دامپروری گفت: استان ایلام می‌تواند قطب کشاورزی و دامداری در منطقه باشد. امیدوارم در مدت کوتاهی شاهد ایجاد تحول و تغییر چهره استان ایلام باشیم.

رئیسی تصریح کرد: باید اقتصاد گردشگری و کریدورهای ریلی در استان ایلام فعال شود و در این راستا تصمیمات خوبی اتخاذ شده که باید با جدیت و اولویت پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: افزایش صادرات استان نیازمند تکمیل زیرساخت‌ها است و معتقدم می‌توان با اقدامات اولیه، سهم صادرات استان را دو سه برابر افزایش داد. لذا با توجه به ظرفیت‌های بسیار عظیمی که استان ایلام دارد می‌تواند به مرکز مهم صادرات تبدیل شود.

رئیس جمهور گفت: مردم ایران علاقه مند زیارت عتبات عالیات هستند و اگر اقتصاد گردشگری در ایلام با تکمیل زیرساخت‌ها در استان رونق بگیرد، شاهد تحول در این خطه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: همه مردم ایران عاشق حضور در زیارت اربعین هستند و به هر میزان دولت عراق آماده پذیرش زائر باشد، می‌توانیم زمینه اعزام زائران را فراهم کنیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: مبادا شرکتهای هواپیمایی نسبت به زائران اجحاف بکنند و به هیچ عنوان اجحاف در این موضوع پذیرفتنی نیست و هیچ شرکت هواپیمایی اجازه ندارد در قیمت‌ها اجحاف کنند.

رئیسی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره امکان ملاقات‌های بیشتر با مردم در جریان سفرهای استانی گفت: در جریان این سفر با شماری از مردم ملاقات انجام شد، ضمن اینکه نامه‌هایی که از طریق دفتر پیگیری‌ و نیز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری دریافت می‌شود، همانند ملاقات حضوری تلقی می شود و همه آنها با دقت بررسی خواهد شد.

رئیسی در پاسخ به سوالی درباره استفاده از ظرفیت جوانان تحصیل کرده گفت: به مدیران استانی تاکید می‌کنم که حتما از ظرفیت نیروهای بومی و جوانان تحصیل کرده در بخشهای مختلف مدیریتی و اجرایی استفاده کنند و توجه به جوانان تحصیل کرده و میدان دادن برای نقش آفرینی آنان مورد توجه دولت قرار دارد.

رئیس جمهور درخصوص استفاده از ظرفیت بانوان نیز گفت: کشورمان از بانوان فرهیخته و تحصیلکرده فراوانی برخوردار است و حتما تاکید داریم که از ظرفیت آنان نیز در بخشهای مختلف استفاده شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رئیسی مصوبات سفرهای استانی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند

سیدمحمد آقامیری در جلسه شورای اداری با بیان اینکه در قالب سفر دوم رییس جمهور با تصویب مصوبات متعدد تلاش خواهیم کرد تا بخشی از کمبود اعتبارات موجود را برطرف کنیم عنوان کرد: ۶۴ درصد مصوبات سفر دور اول رییس جمهور اجرایی شده و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دور اول جذب شده‌ است.

آقامیری افزود: اولویت سفر دوم رییس جمهور به استان‌ها، تصویب اعتبارات جدید برای تکمیل مصوبات و طرح‌های نیمه‌تمام دور نخست سفرهاست و در خصوص تعیین اولویت و پروژه‌ها نیز استانها اختیارت چندانی ندارند.

استاندار قم ادامه داد: تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل و فرودگاه ۲طرح اولویت‌دار دولت سیزدهم در استان قم است و با اقدامات انجام شده هم اینک مشکل حقوقی فرودگاه و تامین برق مونوریل قم، حل شده‌است.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظارت بر ادارات دولتی تصریح کرد: یک تیم ۳۰ نفره با هماهنگی استانداری بصورت نامحسوس بصورت مرتب عملکرد ادارات و مدیران را رصد و پایش می‌کنند و نقاط ضعف و کم‌کاری را گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به گرم شدن هوا اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که در موضوع مصرف انرژی عملکرد درستی نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.
آقامیری همچنین گفت:‌ فساد خط قرمز مجموعه مدیریت استان است و هیچگونه مماشاتی با انواع فساد اداری، مالی و غیره نکرده و برخورد قاطعانه‌ می‌کنیم.


خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229271 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی سفراستانی

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود