Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:06:27 GMT

کاروان نظامی آمریکا در ناصریه عراق مورد حمله قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۵۱۷۱

کاروان نظامی آمریکا در ناصریه عراق مورد حمله قرار گرفت

‍‍‍‍‍‍

دریافت 2 MB

به گزارش ایرنا، منابع نزدیک به مقاومت جمعه شب با اعلام این خبر افزودند، این حمله دو مرحله‌ای را گروه مقاومتی موسوم به «سرایا اولیاء الدم» در عملیاتی به نام «ثار السبایا» انجام داده و تصاویر آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

حملات به کاروان‌های پشتیبانی، منافع و نیروهای آمریکایی در عراق در طول یکسال و نیم گذشته به نحو برجسته افزایش یافته و برخی از گروه‌های مقاومت توانسته‌اند پایگاه‌های نظامی آمریکا را در «عین الاسد» (الانبار)، «الحریر» (اربیل) و «ویکتوریا» (نزدیک فرودگاه بین‌المللی بغداد) هدف قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون دولت عراق و نیروهای آمریکایی از شناسایی هویت واقعی گروه‌های مقاومت نوظهور و ممانعت از این حملات به منافع آمریکا در عراق ناکام مانده‌اند.

نیروهای آمریکایی با وجود گذشت بیش از یکسال از مصوبه پارلمان این کشور در مورد خروج اشغالگران از عراق همچنان از این اقدام سر باز می‌زنند.

آمریکایی‌ها به بهانه حضور داعش در عراق همچنان بر ادامه اشغال این کشور در حالی تاکید دارند که اخبار متعددی حاکی از جابجایی هوایی عناصر داعش به وسیله بالگردهای آمریکایی در عراق و سوریه وجود دارد و اساسا آمریکایی‌ها سال‌هاست که اقدامی علیه تروریست‌های داعشی نکرده‌اند.

برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا ارتش آمریکا عراق عین الاسد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ارتش آمریکا عراق ایالات متحده آمریکا ارتش آمریکا عراق عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در جولان اشغالی خبر داد.

پایگاه خبری العهد لبنان گزارش داد که مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای شامگاه چهارشنبه تاکید کرد: در ادامه رویکرد ما در مقاومت در برابر اشغالگران و یاری به مردم غزه و در پاسخ به تجاوزات مکرر رژیم غاصب در حق غیرنظامیان فلسطینی از کودکان، زنان و سالمندان مبارزان مقاومت اسلامی در عراق امروز برابر با ۱ می ۲۰۲۴ هدفی حیاتی را در جولان اشغالی با پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی در عراق همچنین بر ادامه هدف قرار دادن مواضع اشغالگران تاکید کرد.

کد خبر 6094737

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت