Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ای.تی. موجود فرازمینی» فیلمی سینمایی در سبک علمی–تخیلی است که توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده و در سال ۱۹۸۲ منتشر شده‌است.

به گزارش برنا، فیلم «ای. تی. موجود فرازمینی» از نگاه انجمن صنعت فیلم آمریکا یکی از ۱۰ فیلم برتر در سبک علمی-تخیلی است. فیلمنامهٔ این فیلم را ملیسا متیسن برای اسپیلبرگ نوشت.

پس از انتشار این فیلم، کتابی گویا با نام ئی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تی. موجود فرازمینی توسط استیون اسپیلبرگ و به روایت مایکل جکسون منتشر شد.این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های اسپیلبرگ است که توانست با استقبال خوبی هم از سوی تماشاگران و هم منتقدین رو به رو شده‌است و از نظر فروش با محاسبه نرخ تورم پرفروش‌ترین فیلم اسپیلبرگ با فروشی معادل ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون و یکی از ۱۰ فیلم پرفروش جهان با محاسبه نرخ تورم است.این فیلم پرفروش‌ترین فیلم سال شد و رکورد جنگ ستارگان را شکست و تا چند سال و قبل از فیلم پارک ژوراسیک ۱ پرفروش‌ترین فیلم جهان بود.

«ای. تی. موجود فرازمینی» برنده 4 جایزه اسکار از جمله بهترین جلوه‌های تصویری، بهترین موسیقی است.

خلاصه داستان:

در ابتدای فیلم، موجودات بیگانه که با سفینهٔ خود به روی زمین آمده‌اند در جنگل مشغول تحقیقات در مورد حیات و پوشش گیاهی بر سطح زمین هستند. غافل از اینکه افرادی ناشناس که از حضور بیگانگان در آن حوالی اطلاع دارند در جستجوی آنان هستند. بیگانگان با دیدن آن‌ها بلافاصله به سمت سفینه بازمی‌گردند تا زمین را ترک کنند اما یک نفر از آن‌ها از سوار شدن بر سفینه بازمی‌ماند و تنها بر روی زمین رها می‌شود. در طول روزهای بعد همان افراد ناشناس که از باقی ماندن وی بر روی زمین نیز مطلع هستند همچنان به دنبال وی می‌گردند اما یک پسر نوجوان محلی حدوداً ۱۱ ساله موجود بیگانه را پیدا کرده و او را به خانهٔ خود می‌برد و آرام آرام خودش و خانواده اش با موجود بیگانه دوست می‌شوند. اما افراد ناشناس که همچنان به دنبال بیگانه می‌گردند قدم به قدم در حال نزدیک شدن به آن‌ها هستند…

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت استیون اسپیلبرگ تورم جهان جنگ موسیقی زمین جنگل پوشش خانواده استیون اسپیلبرگ پوشش تورم زمین موسیقی معرفی فیلم موجود فرازمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!

به گزارش جماران؛ به نقل از نشریه تایم، رییس جمهوری آمریکا؛ جو بایدن در یک سخنرانی تازه، ژاپن و هند را کشورهای «بیگانه هراس» خواند که از مهاجران استقبال نمی‌کنند و این دو کشور را با چین و روسیه در یک ردیف قرار داد.

این اظهارات، در یک رویداد جمع‌آوری کمک‌های مالی، تنها سه هفته پس از آن بیان می‌شود که کاخ سفید میزبان فومیو کیشیدا؛ نخست وزیر ژاپن برای یک دیدار رسمی در ایالات متحده بود که طی آن دو رهبر آنچه را که بایدن «اتحاد ناگسستنی»، به ویژه در مورد امنیت جهانی خواند، جشن گرفتند. علاوه بر این؛ کاخ سفید تابستان گذشته از نارندا مودی؛ نخست وزیر هند در یک سفر دولتی به آمریکا، استقبال کرد.

گفتنی است؛ ژاپن مهم‌ترین متحد ایالات متحده در شرق آسیا است و هند، یکی از پیشروترین اقتصادهای جهان و یک شریک حیاتی در هند و اقیانوس آرام برای ایالات متحده به حساب می‌آید.

بایدن در این سخنرانی گفت: انتخابات آتی ایالات متحده  برای «آزادی، آمریکا و دموکراسی» است و اقتصاد این کشور به خاطر وجود شما و بسیاری دیگر در حال رونق است و دلیل آن به این خاطر است که ما از مهاجران استقبال می‌کنیم.

بادین در بخش دیگری از صحبت‌های خود می‌گوید: چرا چین از نظر اقتصادی به شدت در حال توقف است؟ چرا ژاپن مشکل دارد؟ چرا روسیه؟ و چرا هند آنگونه که باید به توسعه نمی‌رسد؟ چراکه آن‌ها بیگانه هراس هستند. آن‌ها مهاجران را نمی‌خواهند. اما مهاجران کسانی هستند که ما را قوی می‌کنند و ما هجوم کارگرانی را داریم که می‌خواهند این‌جا باشند و به ما کمک کنند.

گاف بایدن

این در حالی است که هنوز هیچ واکنشی نه از سوی دولت ژاپن و نه از سوی دولت هند اعلام نشده است. با این حال، جان کربی؛ سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید روز گذشته در رابطه با صحبت‌های بایدن در مورد متحدان آسیایی آمریکا گفت: «بایدن در مورد موضع ایالات متحده در قبال مهاجرت صحبت‌های گسترده‌ای کرده است و متحدان و شرکای ما به خوبی می‌دانند که بایدن چگونه برای آن‌ها ارزش قائل است. دوستی، همکاری و توانایی آن‌ها در طیف وسیعی از موضوعات و نه فقط مربوط به امنی، برای آمریکا مهم است. آن‌ها می‌دانند که بایدن تا چه اندازه به ایده اتحاد و مشارکت با متحدان ارزش می‌دهد.»

ژاپن

گفتنی است؛ ژاپن به مشکلات کاهش جمعیت خود اذعان کرده است و بر اساس داده‌های منتشر شده در ماه فوریه، تعداد نوزادان متولد شده در این کشور در سال 2023 برای هشتمین سال متوالی کاهش یافته است. کیشیدا نرخ پایین زاد و ولد در ژاپن را بزرگ‌ترین بحرانی که ژاپن با آن مواجه است، نامیده اما این کشور مدت‌هاست که به موضع درهای بسته‌تر در قبال مهاجرت مشهور است.

هند

در همین حال، جمعیت هند افزایش یافته و به بزرگ‌ترین جمعیت جهان تبدیل شده است و سازمان ملل اعلام کرده است که هند در مسیر رسیدن به 1.425 میلیارد نفر است. البته جمعیت هند نیز جوان‌تر است. در اوایل سال جاری، هند قانون جدید شهروندی را تصویب کرد که به سرعت تابعیت هندوها، پارسی‌ها، سیک‌ها، بودایی‌ها، جین‌ها و مسیحیان را که از افغانستان، بنگلادش و پاکستان به هند فرار کرده بودند، وضع کرد. اما این قانون، مسلمانان را که در هر سه کشور اکثریت هستند، مستثنی می‌کند و این اولین بار است که هند معیارهای مذهبی را برای شهروندی تعیین می‌کند.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»
  • حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • حیوانی که دایناسور‌ها در کنار آن کوچک به نظر می‌رسند!
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید