Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، علیرضا تابش روز شنبه افزود: نوجوانانِ پُر شورِ این مرز و بوم، در عرصه علم و عمل، همواره، نگاهِ منتظرِ تاریخ را خیره یِ خود ساخته اند.

وی تاکید کرد : در ایامی که مردمِ ایران زمین، از یکسو، در اربعینِ سالار شهیدان به سوگ نشسته‌اند و از دیگرسو، یاد و خاطره سلحشورانِ هشت سال دفاع مقدس را احیا می‌کنند، شاهدِ خلقِ حماسه دیگری از سوی نوجوانِ آسمانی شده هستیم، علی لندی، متولد دهه ۸۰ فرزندِ برومندِ ایذه‌ای که ایثارگرانه، دلِ، به آتش زد و در قامتی پهلوانانه، خود را به کاروانِ مردان و زنانِ زلالِ این سرزمین رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش افزود : امسال هنرمندان در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ، غیرت و ایثار این قهرمان ملی را پاس خواهند داشت.

در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه که منجر به گرفتاری سه زن میان‌سال و مسن در یک خانه شد، علی لندی، پیش از رسیدن نیروهای امدادرسان و آتش‌نشان به محل، با فداکاری به دل آتش زد تا ۲ فرد نیازمند را نجات دهد. 

این نوجوان فداکار و قهرمان ملی با سوختگی حدود ۹۰ درصد و پس از اقدامات اولیه در بیمارستان طالقانی اهواز برای سیر مراحل درمان خود به بیمارستان امام موسی کاظم(ع)  اصفهان اعزام‌شده بود،  به دلیل سوختگی زیاد جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در ۲ بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان علی لندی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان علی لندی جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان علی لندی جشنواره بین المللی فیلم علی لندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد

زهرا آب‌سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایشی طی روز‌های هشتم و نهم اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی و مردمی‌سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه ماست» برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: این استان ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت و در این راستا تلاش شد تا داورانی از جنس هنر و تجربه برای داوری این رقابت‌های هنری انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره؛ عباس پویان، فاطمه برمال و سمیه حسین نژاد به عنوان داوران مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری معرفی کرده است.

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی روز‌های هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل