Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه در سمنان بستری شدند، ابراز داشت: با احتساب این آمار از ابتدای شروع پاندومی کرونا در مجموع تعداد بیماران بستری تاکنون به ۹ هزار و ۵۵۰ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه از ابتدای بروز و شیوع کرونا تاکنون ۴۲ هزار و ۳۶۹ مورد مثبت بیماری بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی‌شده است، افزود: رعایت شرایط قرنطینه می‌تواند تعداد مبتلایان را کاهش دهد لذا از کسانی که تست سی. پی. آر آن‌ها مثبت اعلام‌شده انتظار می‌رود دور بودن از جمع را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلابه کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به هشت هزار و ۳۴۵ نفر رسیده است، ابراز داشت: از مردم انتظار می‌رود همچنان ماسک زدن را انجام دهند تا از بروز و شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.

دانایی بابیان اینکه واکسیناسیون کووید ۱۹ با سرعت در حال انجام است، اضافه کرد: تا واکسیناسیون کامل همه گروه‌ها مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را به‌دقت رعایت کرده و از حضور در تجمع‌ها پرهیز کنند.

کد خبر 5312858

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشكی سمنان هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر ایلام واکسن کرونا دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس گرگان عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.



کد خبر 847033 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان سلمان بن عبدالعزیز - عربستان

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد