Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح امروز شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰، همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش با حضور در مدرسه پسرانه فولادفر شهرری، به صورت رسمی در آئین بازگشایی مدارس کشور که پخش زنده آن از طریق «شاد» نیز انجام شد، شرکت و سال تحصیلی خوبی را برای دانش آموزان آرزو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول نیز حضور داشت، رئیس جمهور با اشاره به برنامه «شاد»، از زحمات تمامی تلاشگران عرصه آموزش در دوران کرونا تقدیر کرد.

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی هزینه کردن در امر آموزش را بزرگترین سرمایه گذاری دانست و با اشاره به اینکه ظرفیت های فضای مجازی باید فعال شود، اظهار کرد: توسعه کشور در گرو توسعه آموزش و پرورش آن است و در این راستا عدالت آموزشی امر مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

روشن نگاه داشتن چراغ آموزش با شاد

علیرضا کاظمی نیز در بخشی از سخنرانی خود به اقدامات وزارت آموزش و پرورش در حوزه توسعه عدالت آموزشی پرداخت و گفت: در این راستا با استفاده از ظرفیت تمام سازمان ها، زمینه آموزش همگانی را فراهم آوردیم که «شاد» یک نمونه آن بود؛ به این واسطه توانستیم چراغ آموزش را در کشور روشن نگاه داریم.

گفتنی است شاد، رسانه آموزشی-تعاملی ملی است که همزمان با شیوع کرونا در کشور، توسط همراه اول برای کمک به نظام آموزشی کشور پایه گذاری شد.

کد خبر 5312862

منبع: مهر

کلیدواژه: بازگشایی مدارس سامانه شاد حجت الاسلام رئیسی حاکمیت سایبری نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی گوگل شرکت دانش بنیان همراه اول تراشه آمازون فیس بوک شبکه ملی اطلاعات حکمرانی فضای مجازی تولید دانش بنیان مریخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس آموزش و پرورش مهریز گفت: در راستای بزرگداشت مقام معلم اداره آموزش و پرورش مهریز برنامه ریزی‌های خود را در قالب این مناسبت انجام داده است.


سید ضیاء طباطبایی از اجرای ۱۲ برنامه شاخص در آموزش و پرورش ویژه هفته معلم خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.


طباطبایی ادامه داد: برگزاری جشن ویژه معلمان و خانواده آنها در سالن چند منظوره فرمانداری پنجشنبه شب و تجلیل خانوادگی از مقام معلم و تهیه کلیپ در راستای شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی از برنامه‌های شاخص این هفته می‌باشد.


وی در ادامه از ساخت و تکمیل شش طرح آموزشی در شهرستان خبر داد و گفت:یکی از این پروژ‌ها در مهرماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز