Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:06:18 GMT

ادامه نمایش‌ جهانی گورکن در آمریکا و کانادا

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۵۴۸۰

ادامه نمایش‌ جهانی گورکن در آمریکا و کانادا

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سی و هفتمین جشنواره‌ فیلم‌های آسیایی و اقیانوسیه لس‌آنجلس، از ۲۳ سپتامبر تا اول اکتبر ۲۰۲۱ (۱ تا ۹ مهر ۱۴۰۰) در شهر لس‌آنجلس آمریکا بصورت حضوری برگزار می‌شود و دهمین دوره جوایز فیلم زمستان نیویورک و دهمین جشنواره‌ فیلم‌های بدون خشونت نیز از ۲۳ سپتامبر تا سوم اکتبر (۱ تا ۱۱ مهر) به صورت حضوری و مجازی در آمریکا و کانادا برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گورکن ماه گذشته در بخش پانورامای «بیست و نهمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم وارنا» (عشق دیوانگی است) در بلغارستان، بخش مسابقه «هجدهمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم سالنتو» در ایتالیا و بخش فروم «بیست و ششمین جشنواره‌ فیلم اسپلیت» در کرواسی به نمایش درآمد.

این فیلم هفته جاری نیز در بخش مسابقه «چهاردهمین جشنواره‌ فیلم‌های زیرزمینی آریزونا» و «چهاردهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو» در آمریکا اکران می‌شود.

در این فیلم ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 گورکن به کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان از نیمه مرداد در پلتفرم‌ها به صورت آنلاین به نمایش درآمده است.

این فیلم روایت زنی به‌ نام سوده شریف زادگان با بازی ویشکا آسایش است که درست قبل از ازدواج مجددش دچار چالش سخت در زندگی شخصی‌اش می‌شود.

برچسب‌ها سینمای ایران در جهان مهراوه شریفی نیا بهنوش بختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران در جهان مهراوه شریفی نیا بهنوش بختیاری سینمای ایران در جهان مهراوه شریفی نیا بهنوش بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این مراسم گفت: یک نوجوان و جوان ایرانی منفعل نیست و به آنچه در پیرامون خود می‌گذرد اشراف و آگاهی و نگاه عمیق دارد.

ابراهیمی‌هژیر افزود: نمایش‌های شما امروز نشان داد که کودک و نوجوان ایرانی انزجاز عمومی مردم جهان از صهیونیست را از طریق رسانه‌های خود درک می‌کند و می‌بیند و می‌شنود.

او تأکید کرد: حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومان، کودکان، پیران و زنان را درک می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز گفت: هنر یعنی انسان خود را در اقیانوس بیکران الهی ببیند و دیگران را نیز همراه خود کند و هنرمند واقعی باید این ویژگی را داشته باشد.

حمیدرضا حاجی بابایی افزود: از میان هنرها، تئاتر هنری است که انسان حرارات، هیجان و پیام بازیگر و متن داستان را به خوبی حس  و با آن ارتباط برقرار می‌کند.

او با بیان اینکه امروز در کشور ما هنر حرف اول را می‌زند، تأکید کرد: باید کشف استعدادها در زمینه هنر از کودکی آغاز شود و اگر این اتفاق بیافتد تا پایان همراه او  خواهد بود زیرا در لوح وجود او ماندگار شده است.

در این مراسم بیانیه هیئت داوران از سوی احمد بیگلریان، پیشکسوت تئاتر و داور این دوره از جشنواره قرائت شد و با رای و نظر داوران نمایش‌های برگزیده در بخش تئاتر کانون، قیچی که دنبال کار می گشت به مربیگری  محمدجواد بختیاری از مرکز ۳ همدان، آه سرزمین من به مربیگری نوشین بیگلریان از مرکز ۳ همدان و نمایش برگزیده بخش آزاد، نمایش قصه پر غصه از کبودرآهنگ معرفی شدند که به مرحله کشوری هنرهای نمایشی کانون راه پیدا کردند.

۱۰ گروه نمایشی در این جشنواره شرکت کرده بودند که ۶ گروه کانونی و ۴ گروه در بخش آزاد بودند.

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • تحصن دانشجویی در دانشگاه تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین