Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مجیدی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان پیرانشهر افزود: یکی از شاخصه‌های اساسی دادستان، مردمی بودن اوست و در کنار مردم و برای مردم بودن سعادت است و ما باید شکر گزار این نعمت باشیم.

وی ادامه داد: دادستان جدید پیرانشهر در حوزه امنیت که برای آن خون‌های بسیاری تقدیم انقلاب شده است، مماشات نورزد و با کسانی که به آرامش و امنیت مردم را تهدید می‌کنند، باقاطعیت برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان ارومیه، مرکز آذربایجان‌غربی گفت: متعالی شدن دستگاه قضایی، احقاق حقوق مردم  است و لازمه این تحول آسیب شناسی بوده که برای نیل به این مهم دادستان باید میدانی عمل کند و با شناسایی چالش ها تمام همت خود را برای رفع این چالش‌ها به کار ببرد.

به گزارش ایرنا، در ادامه این مراسم که با حضور دادستان مرکز آذربایجان‌غربی و  رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری این استان و جمعی از مسولان پیرانشهر برگزار شد، تودیع و معارفه دادستان‌ سابق و جدید پیرانشهر انجام و مجتبی محمودی به عنوان دادستان جدید این شهر معارفه شد.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان غربی ایرنا دادستانی کل کشور ارومیه پیرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی ایرنا دادگستری آذربایجان غربی ایرنا دادستانی کل کشور ارومیه پیرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر