Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@13:40:11 GMT

چلسی با رقمی نجومی در پی خرید دلیخت از یوونتوس

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۶۳۲۷

چلسی با رقمی نجومی در پی خرید دلیخت از یوونتوس

باشگاه چلسی پس از ناکامی در جذب اولین خرید موردنظرش برای تقویت خط دفاعی‌ خود، حالا به مدافع یوونتوس چشم دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه چلسی پیشنهادی برای خرید ماتیس دلیخت آماده کرده است که می‌تواند بمب بازار نقل‌وانتقالات بعدی باشد.

آبی‌پوشان لندن قصد تقویت خط دفاعی خود را دارند به خصوص که مذاکرات‌شان با آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی تیم برای تمدید قرارداد رو به پایانش به بن‌بست خورده است و گفته می‌شود که بایرن مونیخ قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه اول چلسی برای تقویت خط دفاعی‌اش ژول کانده مدافع تیم فوتبال سویا بود که موفق به خرید او نشد. پس از آن آبی‌های استمفوردبریج به خرید مارکینیوش مدافع میانی برزیلی پاری‌سن‌ژرمن امید داشتند که آنهم محقق نشد. حالا باشگاه لندنی آماده ارائه یک پیشنهاد نجومی به یوونتوس برای خرید ماتیس دلیخت شده است.

به گزارش نشریه دیلی میل انگلیس ، رقمی که چلسی برای خرید مدافع میانی هلندی یووه در نظر گرفته 130 میلیون است یعنی 45 میلیون یورو بیش از رقمی که یوونتوس سال 2019 برای خرید این بازیکن به آژاکس پرداخت کرد.

قرارداد دلیخت با یوونتوس تا سال 2024 اعتبار دارد و او یکی از مهره‌های اصلی خط دفاعی این تیم محسوب می‌شود.

تلاش نافرجام چلسی برای جذب مارکینیوش

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس چلسی یوونتوس چلسی برای خرید خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت قورمه سبزی نجومی شد

tags # غذای سنتی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • قیمت قورمه سبزی نجومی شد
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)