Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در این آیین اظهار داشت: در مجموع ۱۲ هزار دانش آموز استان تحت پوشش این نهاد هستند که با توزیع این بسته ها نیاز ۱۰ هزار نفر آنها تامین می‌شود.

مجید الهی راد افزود:  هر بسته های توزیع شده به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

وی گفت: ۲ هزار بسته دیگر نیز با نشست هایی که قرار است با نیکوکاران از جمله سپاه جوادالائمه (ع) و سازمان اوقاف و امورخیریه استان برگزار شود در مدت یک هفته آینده تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پارسال همچنین بیش از ۱۳ هزار بسته نوشت افزار و هزار تبلت بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد توزیع شد و امیدواریم امسال نیز به همت نیکوکاران بتوانیم این بسته ها را تهیه و بین آنها توزیع کنیم.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین اظهار داشت: سواد و دانش عنصر اصلی نجات بخش انسان است و کسانی که در این راه کمک هایی را می‌کنند به طور یقین پاداش خواهند گرفت.

محمد وحیدی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و اقتصادی کمک حال مردم و نیازمندان باشیم تا بازمانده از تحصیل نداشته باشیم.

وی با اشاره به جشن عاطفه ها که هرساله برگزار می‌شود گفت: خوشبختانه در ترویج فرهنگ یاری رساندن به نیازمندان بویژه دانش آموزان در میان مردم شده است.

بیش از ۵۹ هزار و ۸۱۰ خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر در استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در ردیف آخرین استانهای کشور قرار دارد.

برچسب‌ها بجنورد کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی بجنورد کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی دانش آموزان خراسان شمالی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: حامیان نیکوکار سال گذشته بیش از ٣٨ میلیارد ریال به کودکان یتیم و نیازمند مورد حمایت این نهاد در استان کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران حامیان نیکوکار با بیان اینکه سال گذشته بیش از ٣٨ میلیارد ریال به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز شده است، اظهار کرد: تعداد ۴ هزار کودک یتیم و نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان است.

وی اضافه کرد: سال گذشته حدود ١١ هزار حامی از استان‌های کشور برای سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به مشارکت مردم در طرح ارزشمند و معنوی، اضافه کرد: شهروندان با حضور به ادارات امداد در سطح استان، و یا به درگاه www.ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ١ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۴ ثبت نام، و حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را عهده‌دار شوند.

کد خبر 751243

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم