Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا احسانی، در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر و سخنگوی کمیته فنی فدراسیون کاراته در حاشیه مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: هنوز مسابقات زیادی برگزار نشده، اما آنچه در وزن ۵۵ کیلوگرم دیدم، نشان داد که ما ظرفیت خوبی داریم. بازیکنان ما جنگنده هستند، اما تنظیم فاصله و ارزیابی حریف را در آن‌ها نمی‌بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی بازیکنان یا با فاصله زیاد یا با فاصله کم با یکدیگر مبارزه می‌کنند که هیچ یک از این روش‌ها خوب نیست. بازیکنان باید فاصله استاندارد را بشناسند. یکی از مشکلات اساسی ما این است که مربیان تنظیم فاصله را به بازیکنان گوشزد نمی‌کنند. اساس و اصل مبارزه کاراته این است که بازیکنان بدانند چگونه و از چه فاصله‌ای باید به حریف حمله کنند تا امتیاز بگیرند.

احسانی درباره ناکامی بانوان کاراته کار ایران در المپیک توکیو گفت: ما باید ببینیم به مربیان تیم ملی بانوان چه دادیم که انتظار داریم نتیجه بگیرند. آن‌ها با رفتن به مسابقات مختلف کسب تجربه کردند و ما حتی دوره هم اندیشی برای ٱن‌ها تدارک ندیدیم. بنابراین ابتدا باید مربیان را تقویت کنیم. در مقطعی ۱۶ مربی ایرانی هدایت تیم‌های خارجی را برعهده داشتند. ظرفیت بالایی داریم و باید آن را از قوه به فعل تبدیل کنیم. نظام آموزشی ما باید برای مربیان ایرانی برنامه ریزی کند تا آن‌ها با آخرین شیوه‌های جهان آشنا شوند.

دبیر و سخنگوی کمیته فنی فدراسیون کاراته درباره لغو شدن برخی تورنمنت‌ها و عدم اعزام ملی پوشان به مسابقات بین‌المللی گفت: به طور کلی بازیکنان ما هر چه بیشتر در مسابقات بین المللی شرکت کنند، به سود ما است. با حضور در این مسابقات آخرین پدیده‌ها را می‌بینیم و باید در کاراته کشور خودمان آن‌ها را نظم دهیم. یک تورنمنت ممکن است هزینه هایش به حدی بالا باشد، که اعزام ورزشکاران توجیه اقتصادی نداشته باشد. برنامه ریزی ما باید طوری باشد که از حضور در مسابقات خارجی بتوانیم بهترین بهره را ببریم. آنالیزور‌ها و مربیان ما باید در این مسابقات حضور داشته باشند تا از حریفان شناخت پیدا کنند.

بیشتر بخوانید

فردا، مرحله ششم اردوی تیم ملی کاراته آغاز می‌شود

او افزود: ما جزو ۵ تیم برتر جهان هستیم. بهترین مربیان و قهرمانان را داریم و هر جا برویم، با این ظرفیت نتیجه می‌گیریم. اگر با برنامه پیش برویم قطعا پیشرفت می‌کنیم و بهتر می‌شویم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، روابط عمومی باشگاه گل‌گهر اینطور به محتوای مراسمی که امروز در ورزشگاه اختصاصی آنها در سیرجان برگزار شده، پرداخته است: «طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، این باشگاه به عنوان اولین حامی و سفیر اهدای عضو در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی گردید.» 

در مراسم امروز علاوه بر اعضای انجمن اهدای عضو ایران، شاهد حضور بازیکنان و کادر فنی تیم هم هستیم. همچنین اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در این گردهمایی برای دقایقی صحبت کرد و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه گل گهر هم حضور داشتند.

گل‌گهر پس از پیروزی در مسابقات جام حذفی این روزها با روحیه بیشتری ادامه مسابقات لیگ برتر و همین‌طور رقابت‌های جام حذفی را دنبال می‌کند و حالا بازیکنان و سایر اعضای باشگاه نیز در اقدامی خیرخواهانه بادریافت کارت اهدای عضو، پس از پایان زندگی به افراد دیگر زندگی خواهند بخشید.

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود