Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشور در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو حضور دارد.

به گزارش مشرق، سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو از امروز جمعه (دوم مهرماه ۱۴۰۰) ساعت ۱۰ صبح آغاز به کار می‌کند و مراسم افتتاحیه آن نیز ساعت ۱۶ انجام می‌شود. این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو برخلاف سال‌های پیشین در محل نمایشگاهی مسکو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه کتاب و ادبیات ایران با بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب و با موضوعاتی چون دفاع مقدس، هنر، ادبیات، ایران‌شناسی، زبان فارسی، شعر و ادبیات در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو حضور دارد. این موسسه در این دوره از نمایشگاه به معرفی طرح گرنت، صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران و معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب بروشور و کاتالوگ می‌پردازد. همچنین ملاقات با مدیران نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو، دیدار با ناشران، نویسندگان و مسئولان نمایشگاهی وزارت فرهنگ روسیه از دیگر برنامه‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو است.

همچنین بناست تا با حمایت خانه کتاب و ادبیات ایران در این نمایشگاه از یکی از آثار مهشید دارابی (تصویرگر و عضو انجمن تصویرگران ایران) رونمایی شود. گفتنی است که آژانس ادبی دایره مینا نیز در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو حضور دارد تا با ناشران حاضر در نمایشگاه جهت فروش رایت کتاب ارتباط برقرار کنند.

بخش ویژه فعالیت‌های غرفه ایران در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو کودک و نوجوان بوده و انتشارات سروش هم از دیگر حاضران در این نمایشگاه است تا آثار خود را در معرض نمایش عموم قرار دهد. همچنین این انتشارات کاتالوگی از کتاب‌هایی را که به زبان انگلیسی منتشر کرده، در این نمایشگاه ارائه می‌کند و معرفی این آثار و فروش رایت آنها را در برنامه خود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان انتشارات سروش نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو خانه کتاب و ادبیات ایران دوره از نمایشگاه کتاب مسکو حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چاپ و نشر بین‌الملل با ۶۰ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت چاپ و نشر بین الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

کتاب هایی از جمله «از سلاخ‌خانه تا مهدیه»، «بازنویسی منتهی‌الآمال»، «خونهایش»، «علمدار پاراچنار»، «ارض موعود»، «سیره نامه امیرالمونین، جلد ۴»،« خاکنشین»، «فرار ماردوش»، «پرونده مختارنامه»، «دنیایی که آدم ساخت» توسط این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

علاوه بر این کتاب هایی با موضوع تاریخ اسلام و تشیع، عناوین بسیاری با موضوع خانواده، تاریخ معاصر ایران، شعر و ادبیات داستانی در نمایشگاه کتاب عرضه می شوند.

انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل در کنار عرضه کتاب، فعالیت‌های فرهنگی همچون رونمایی، جلسات نقد و بررسی کتاب، جشن امضا با حضور نویسندگان نام‌آشنا و چهره‌های فرهنگی و هنری و برنامه‌های ویژه باشگاه مخاطبان را تدارک دیده است.

کد خبر 6099840 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • معرفی چند کتاب از رهبر انقلاب اسلامی | نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • کتب ترکی بیشتر معرفی شود/ به آثار نیما یوشیج و زرین کوب علاقه‌مندم
  • انتشارات راه یار با ۲۱۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور دارد
  • آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/ درهای مصلی به روی بازدیدکنندگان باز شد
  • حضور چاپ و نشر بین‌الملل با ۶۰ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد