Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تقی اکبرنژاد درباره رقابت‌های جهانی صربستان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود در تاریخ ۲۰ مرداد مسابقات سراسری برگزار شود و افراد شاخص را به اردو دعوت کنیم اما متاسفانه محدودیت‌ها و شرایط کرونایی این اجازه را به ما نداد. در تاریخ ۲ مهر مسابقات را با تعداد ۵۰ نفر از ۱۰ استان و با حضور کشتی گیران جام جهان پهلوان تختی، جوانان و چهره‌های شاخص برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات خوبی بود و تیم مورد نظر انتخاب شد. از ۶ روز آینده هم در ۲ اردوی ۱۲ روزه تا اعزام مسابقات شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امیدها از نحوه برگزاری مسابقات انتخابی گفت: ما اگر زمان زیادی تا برگزاری مسابقات داشتیم، کشتی گیران را در میادین مختلف بررسی می‌کردیم اما با توجه به مدت زمان ۳۶ روزه، برگزاری ۲ اردوی ۱۲ روزه، ریکاوری و استراحت، امکان محک زدن بیشتر کشتی گیران از ما سلب شد. کشتی گیرانی که در طول مسابقات شرکت کردند همه از افراد شناخته شده هستند. سایر افراد هم جزو ستاره های کشتی ما در مسابقات گذشته بودند. من فکر می‌کنم نفرات دعوت شده از قابلیت های خوبی برخوردار هستند و شانس بالایی را دارند.

وی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد  با اشاره به امکان حضور تعدادی از کشتی‌گیران بعد از مسابقات جهانی نروژ در ترکیب تیم امید عنوان کرد: در ابتدا قصدمان این بود که پس از بازگشت کشتی‌گیران در وزن هایی که خلا داریم از این نفرات استفاده کنیم‌. بعد از جلسات متعدد به این نتیجه رسیدیم که به آنها استراحت داده و پشتوانه های این جوانان را قوی تر کنیم. فعلا با همین نفرات به مسابقات خواهیم رفت. امیدوارم که نتایج خوبی را رقم بزنیم. 

رقابت‌های کشتی امید (زیر ۲۳ سال) قهرمانی جهان روزهای ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه در شهر بلگراد صربستان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آزاد تقی اکبرنژاد سرمربی کشتی آزاد امید کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر

اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاریس دانشجو، اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

این اردو در حاشیه شهر گچساران (چهاربیشه) با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.

گفتنی این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روزسیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری