Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تقی اکبرنژاد درباره رقابت‌های جهانی صربستان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود در تاریخ ۲۰ مرداد مسابقات سراسری برگزار شود و افراد شاخص را به اردو دعوت کنیم اما متاسفانه محدودیت‌ها و شرایط کرونایی این اجازه را به ما نداد. در تاریخ ۲ مهر مسابقات را با تعداد ۵۰ نفر از ۱۰ استان و با حضور کشتی گیران جام جهان پهلوان تختی، جوانان و چهره‌های شاخص برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات خوبی بود و تیم مورد نظر انتخاب شد. از ۶ روز آینده هم در ۲ اردوی ۱۲ روزه تا اعزام مسابقات شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امیدها از نحوه برگزاری مسابقات انتخابی گفت: ما اگر زمان زیادی تا برگزاری مسابقات داشتیم، کشتی گیران را در میادین مختلف بررسی می‌کردیم اما با توجه به مدت زمان ۳۶ روزه، برگزاری ۲ اردوی ۱۲ روزه، ریکاوری و استراحت، امکان محک زدن بیشتر کشتی گیران از ما سلب شد. کشتی گیرانی که در طول مسابقات شرکت کردند همه از افراد شناخته شده هستند. سایر افراد هم جزو ستاره های کشتی ما در مسابقات گذشته بودند. من فکر می‌کنم نفرات دعوت شده از قابلیت های خوبی برخوردار هستند و شانس بالایی را دارند.

وی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد  با اشاره به امکان حضور تعدادی از کشتی‌گیران بعد از مسابقات جهانی نروژ در ترکیب تیم امید عنوان کرد: در ابتدا قصدمان این بود که پس از بازگشت کشتی‌گیران در وزن هایی که خلا داریم از این نفرات استفاده کنیم‌. بعد از جلسات متعدد به این نتیجه رسیدیم که به آنها استراحت داده و پشتوانه های این جوانان را قوی تر کنیم. فعلا با همین نفرات به مسابقات خواهیم رفت. امیدوارم که نتایج خوبی را رقم بزنیم. 

رقابت‌های کشتی امید (زیر ۲۳ سال) قهرمانی جهان روزهای ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه در شهر بلگراد صربستان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا

دونده  مانع ایران توانست به مدال طلا رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • عیدیان راهی فینال شد