Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:39:31 GMT

۱۷ اراذل و اوباش پاکدشت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۷۰۶۶

۱۷ اراذل و اوباش پاکدشت دستگیر شدند

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ رضا علی‌بخشی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح برخورد با اراذل و اوباش فرماندهی انتظامی پاکدشت در قالب اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق مختلف شهرستان اجرا شد و طی آن با مخلان نظم و آسایش عمومی برخورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در اجرای این طرح، ۱۷ نفر از اراذل و اوباش پاکدشت که با ایجاد درگیری خیابانی، ایجاد عب و وحشت و مزاحمت برای نوامیس مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بودند دستگیر شدند.

علی‌بخشی گفت: از این افراد، چندین قبضه سلاح سرد و پنج قبضه سلاح گرم کشف و متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی اظهار داشت: شش نفر از این افراد با دستو قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی پاکدشت تاکید کرد: کسانی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه، مشتریان و شهروندان می‌کنند و با درگیری و عربده‌کشی قصد ایجاد رعب و وحشت دارند آگاه باشند که نیروهای انتظامی در کنار دستگاه قضایی با آنان برخورد قاطعانه کرده و به آنان اجازه عرض اندام نمی‌دهد.

۶ نفر از اراذل و اوباش پیشوا دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا نیز از دستگیری شش نفر از اراذل و اوباش این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مسعود فیروزی اظهار داشت: به دنبال تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر این که عده‌ای از اراذل و اوباش قصد درگیری و نزاع با عده‌ای از شهروندان دارند، دستگیری این افراد در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با شناسایی متهمان و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند شش نفر از اوباش سابقه‌دار را دستگیری و به منظور بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دهند.

فرامرزی گفت: در بازرسی از این افراد، تعداد سلاح سرد و یک قبضه گرم کشف شد.

وی افزود: با تکمیل پرونده، متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

برچسب‌ها ورامین اراذل و اوباش پیشوا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین اراذل و اوباش پیشوا ورامین اراذل و اوباش پیشوا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاکدشت اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۷ نفر از اوباش که در یکی از محلات ارومیه اقدام به نزاع دسته جمعی کرده بودند دستگیر شدند.

کد خبر 6089854

دیگر خبرها

  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی