Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در دیدار با شهردار یزد، گفت: باید به شیوه‌ای عمل شود تا نیاز به برخورد قهری و مبارزه با عوامل فساد نباشد بلکه زمینه انجام امور و خدمات برای مردم را به گونه‌ای طرح ریزی و ساده کرد که گلوگاه‌های فساد شکل نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: پیشگیری از فساد، نیازمند اصلاح فرایند‌ها و تسهیل روند‌ها در شهرداری است.

حدادزاده ، نظارت و جمع بندی اموال و املاک شهرداری را خواستار شد و گفت: گرچه اداره‌ی شهر، دارای مخارج و هزینه‌های زیادی است که باید تأمین شود، ولی نمی‌توان همه این فشار و تأمین هزینه را بر مردم آوار کرد؛ که احیاء اموال و املاک شهرداری و استفاده بهینه از آن‌ها یکی از راه‌های کسب درآمد‌های پایدار برای شهرداری است.

او اهتمام به مسائل فرهنگی و اجتماعی را بسیار مهم و ضروری برشمرد و بیان داشت: شهرداری باید برای دوران پسا کرونا برنامه داشته باشد چراکه طولانی شدن و سختی دوران مبارزه با همه گیری کرونا همه مردم را از لحاظ روحی خسته کرده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان عمومی انقلاب اسلامی فساد اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه سوسیس مرغ (سالامی) توسط آشپز آلمانی (فیلم) طرز پخت نان بربری به شیوه افغان ها (فیلم) آموزش گلاب گیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • لبه تیغ
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • قانون شورا‌ها باید اصلاح شود
  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود