Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعاونی انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه های فولادی کشور (کامسی) و اداره کل استاندارد استان کرمانشاه، در راستای همکاری در خصوص ارتقاء کیفیت ساخت و ساز در تولید سازه های فولادی در سطح استان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کامسی، مدیرکل  استاندارد کرمانشاه، در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری با تعاونی تولیدکنندگان سازه های فولادی کشور با اشاره به اینکه از وظایف ذاتی سازمان ملی استاندارد  ارتقاء کیفیت در تولید می‌باشد ، ضرورت توجه به این بخش که سازه ساختمان را تشکیل می‌دهد امری مهم دانسته و تشکیل کارگروه های مربوطه و ساماندهی به مصرف اسکلت های ساختمانی فولادی استاندارد را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر نیازی  هدف از تفاهم نامه همکاری با تولیدکنندگان سازه های فولادی تسریع در روند اجرائی استاندارد اجباری ٣٨٣٤ عنوان کرد و از اینکه تولیدکنندگان در سال پشتیبانی و مانع زدائی در تولید ، خود در این امر ورود کرده‌اند استقبال نمود.
رئیس هیأت مدیره تعاونی تولیدکنندگان سازه های فولادی  کشور (کامسی) ضمن قدر دانی از مدیرکل استاندارد و همکارانشان با اشاره به تجربه تلخ زلزله در استان اهمیت استاندارد سازه های فولادی را یک ضرورت دانسته و ابراز امیدواری نمود با استقبال خوبی که صنعتگران استان در این حوزه داشته‌اند بزودی شاهد صدور پروانه های کاربرد علامت استاندارد اجباری ٣٨٣٤ در استان باشیم  و آغاز همکاری بین دو مجموعه را به نفع شهروندان و بالا بردن ایمنی مصرف کنندگان عنوان کرد.
سعید زارع حقیقی،  این تفاهم نامه را در راستای تعهدات مجموعه کامسی به سازمان ملی استاندارد ایران دانست و هدف آن را ارتقاء کیفیت واحدهای تولیدی در ساخت و ساز شهری و تسریع روند اجرائی بکارگیری استاندارد اجباری ۳۸۳۴ در حوزه سازه های فولادی عنوان کرد، وی افزود: از فعالیت افراد غیر متخصص در این بخش باید جلوگیری کرد و به ضرورت فرهنگ سازی و آموزش مهندسان در راستای ایجاد شهر ایمن پرداخت.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فولاد سازه های فولادی تولیدکنندگان سازه های فولادی تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد

محمد محمدنژاد معاون ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد استان کرمانشاه گفت : طی بازرسی کارشناسان این اداره کل از واحد تولیدی در استان کرمانشاه ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد کشف و توقیف شد.

وی ضمن تأکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا افزود: در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.

معاونت ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد استان کرمانشاه ضمن تصریح اینکه دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده‌رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است، گفت: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنا بر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.

محمد نژاد ضمن تأکید بر لزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد خاطرنشان کرد: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده‌رقمی درج‌شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده‌رقمی درج‌شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد