Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائولینیو و الاهلی پس از ۵۸ روز قرارداد خود را فسخ می کنند

به گزارش ایلنا، بعد از حواشی به وجود آمده بین باشگاه الاهلی و پائولینیو  تنها  بعد ۵۸ روز  حضور ستاره تیم ملی برزیل در این باشگاه،. باشگاه الاهلی روز دوشنبه اعلام کرد که قرارداد بازیکن ملی پوش برزیل فسخ شده است. درحالی که پائولینیو چهار بازی برای الاهلی انجام داد و دو گل برای این تیم به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره سابق تاتنهام و بارسلونا در پایان ماه ژوئن قراردادی سه ساله با الاهلی امضا کردند. پائولینیو پیش از این در باشگاه گوانگژو در چین بازی می کرد اما به دلیل شرایط کرونا در این کشور این باشگاه را ترک کرد.

 بسیاری از رسانه ها معتقد بودند که پائولینیو به برزیل باز می گردد اما این هافبک با قرارداد بزرگی  لیگ عربستان سعودی انتخاب کرد ، جایی که قرار بود ۱۰ میلیون یورو درآمد داشته باشد اما بعد از ۵۸ روز به پایان کار خود رسید.

حالا بعد از جدایی این بازیکن از الاهلی گفته می‌شود مقصد بعدی این بازیکن لیگ برزیل و تیم کورینتیانس خواهد بود.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پائولینیو لیگ عربستان الاهلی عربستان پائولینیو فوتبال آسیا لیگ عربستان ۵۸ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا مقصودی به خبرنگار ما گفت: قسمت دوم «خجالت نکش» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به ماجراهایی طنزی درباره این دوشخصیت می پردازد.

به گفته او شبنم مقدمی و احمد مهرانفر مانند قسمت قبل بازیگران اصلی این فیلم هستند و بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری و میثاق جمشیدی از دیگر بازیگران این کمدی هستند.

قسمت اول فیلم «خجالت نکش» با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و ادامه آن در قسمت دوم با داستانی جذاب درباره دو شخصیت اصلی به زودی روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود