Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فضای مجازی سراج، نمایش شبیه‌سازی سه‌بعدی حضرت عباس (علیه السلام) (واقعیت مجازی سقا) تهیه شده در سازمان فضای مجازی سراج، از روز شنبه سوم لغایت پنجشنبه هشتم مهرماه هرشب از ساعت ۱۷ الی ۲۲ برگزار می‌گردد.

این نمایش، سفری به هزار و چهارصد سال پیش را فراهم می‌کند تا با استفاده از فناوری واقعیت مجازی، قدم در نخلستان‌های اطراف فرات نهاده و شاهد ایثارگری حضرت عباس (علیه السلام) باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در واقعیت مجازی سقا، تلاش بر این بوده تا تنها گوشه‌ای از رشادت‌های علمدار کربلا در برابر هزاران سرباز کفر به نمایش درآید.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این اکران، به ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مراجعه کنند.

این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5313171

منبع: مهر

کلیدواژه: شبیه سازی اربعین حسینی سازمان فضای مجازی سراج حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری همراه اول شرکت دانش بنیان گوگل تراشه فناوری فضایی آمازون قانون امنیت اطلاعات فیس بوک شبکه ملی اطلاعات حکمرانی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!

آفتاب‌‌نیوز :

حسین مهکام که اسفند سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته ساخت و به تازگی پروانه نمایش آن را گرفته است. «عینک قرمز» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده و جزئیات دقیقی از این فیلم منتشر نشده است.

در برخی خبر‌ها حامد بهداد به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، با این تاکید که «عینک قرمز» یکی از کمدی‌های تولیدی این روز‌های سینما است. مهکام پیش‌تر بجز «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز ساخته بود.

علاه براین فیلم، «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان نیز پروانه نمایش گرفته است تا فهرست کمدی‌های اماده اکران تکمیل‌تر شود. پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی