Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس تبلیغات جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت خرید اقلام تبلیغاتی به قیمت و مدت زمان پرداخت مناسب با حفظ کیفیت رعایت حفظ بازه های زمانی از قبل تعیین شده در تامین اقلام و خدمات تبلیغاتی تهیه دیتابیس های مربوط به تبلیغات و روابط عمومی و به روز نگهداشتن آنها حداقل 2 سال سابقه کار در سمت مشابه داشتن مدرک کارشناسی سن : 25 الی 35 حقوق ثابت بیمه تامین اجتماعی بیمه تکمیلی هزینه ناهار از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل: 09378830516 واتساپ: 09378830516 آدرس: محدوده: بهارستان مترو ملت پربیننده ترین استخدام کارمند دفتری در خدمات بار هوایی سیطره آسمان آبی در تهران استخدام کارمند ساده اداری با بیمه در شرکت بهین تجارت رجایی در تهران استخدام مهندس آنالایزر در شرکت سورا کاوش آزما در محدوده شیخ بهایی استخدام کمک نقشه بردار در مجموعه میلینیوم در تهران استخدام اپراتور دستگاه و اپراتور دستگاه فرز CNC با سرویس و بیمه در قم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت۱۵۳ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نجف آباد گفت: در این آزمون که در سه سطح حفظ ده جزء، حفظ بیست جزء و حفظ کل برگزار شد۱۵۳ نفر که ۱۱۸ نفر خواهران و ۳۵ نفر اقابان شرکت کردند.
حجت الاسلام داود صائبی افزود: طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول‌شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک‌هزینه تحصیلی برخوردار شوند.
وی گفت: به شرکت کنندگانی که در رشته‌های این دوره حائز امتیاز لازم شدند در پنج درجه، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • آزادراه تهران شمال در محدوده تونل ۱۲ مسدود شد
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • رقابت۱۵۳ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در نجف آباد
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر